GLAMOUR NAPI AJÁNLÓ | 2018. ŐSZ
2018. szeptember 27. írta: K. Virág Viki

GLAMOUR NAPI AJÁNLÓ | 2018. ŐSZ

Igaz, hogy csak 2 hét múlva lesznek a Glamour napok, de én annyira kis lelkes voltam, hogy már tegnap összeírtam a bevásárlólistámat. Közben mosolyogtam is egy jót magamban azon, hogy mennyivel másabb lett ez a mostani lista, mint mondjuk a 3 évvel ezelőtti. Akkor főleg sminkcuccok és mindenféle beauty kencék, meg ruhák voltak rajta, most meg 90%-ban háztartási termékek kerültek fel rá. Mondjuk 29 évesen ez valamennyire normális.

Na de visszakanyarodva a Glamour napokra, idén is, mint minden évben, összegyűjtöttem a kedvenc kozmetikumaimat, sminktermékeimet, és mindenféle beauty kencét, amiket az utóbbi időben kipróbáltam és valamiért megszerettem. Azt vettem észre, hogy Ti is nagyon szeretitek ezeket az ajánlókat, és nekem is jó időnként visszanézni, hogy mik voltak az igazán nagy kedvenceim egy-egy időszakban.

Szóval nézzük, hogy szerintem mikre érdemes lecsapni október 10-14. között a Glamour napi kuponokkal.

1_3.jpg

Vichy - 20% kedvezmény

A Vichy 89 Mineralból csak egy 5 ml-es mintát használtam el, viszont már ez a kis kiszerelés is nagyon meggyőző volt. Extra gyorsan beszívódik, és extra táplálást ad az arcbőrnek. Az őszi-téli szezonban szérumként tudom elképzelni a nappali és az éjszakai arckrém alá kenve, tavasszal és nyáron pedig hidratálóként is simán be lehet vetni. Nekem a száraz bőröm azonnal beszippantotta, de mivel nagyon könnyű vizes állaga van, zsíron bőrön is jól működhet. Alapjáraton nem egy olcsó dolog, 6.500 Ft az 50 ml, úgyhogy ha szeretnétek kipróbálni, akkor érdemes kihasználni a 20%-os kedvezményt. 

NYX - 20% kedvezmény

Nemrég meséltem Nektek a Facebookon, hogy nagyon sokáig nem vettem új sminkterméket, most viszont beújítottam 1-2 újdonságot. Többek között a NYX Lid Lingerie szemhéjpúder palettáját, ami telis-tele van csodás őszi színekkel. A festékek pigmentáltságát olyan erős közepesnek mondanám, viszont nagyon jól építhetőek, és szép lehet őket satírozni, úgyhogy nekem abszolút szerelem lett ez a paletta. A normál ára sem vészes, én a Douglasban vettem 3.500 Ft-ért, most viszont 20%-kal olcsóbban lehet beszerezni a két budapesti NYX üzletben. Ha minden igaz, egy kuponnal több terméket is lehet vásárolni. 

Makeup Revolution - 30% kedvezmény

A másik sminkújdonság, amit mostanában szereztem be, az a Makeup Revolution szemöldök pomádéja. Még csak pár hete használom, de igazából már az első alkalommal teljesen levett a lábamról. Ez egy sűrű, krémes textúrájú szemöldökfesték, ami nemcsak színt ad a szemöldöknek, hanem a szálakat is rögzíti. Mivel jól építhető, azoknak is jó választás lehet akik a visszafogottabb szemöldököket szeretik, és azoknak is, akik feltűnőbb "instaszemöldököt" szoktak készíteni maguknak. Ja, és emellett még extra tartós is. Este szinte ugyan úgy mosom le, ahogy reggel feltettem. A teljes ára 3.500 Ft környékén mozog, most viszont 30%-os kedvezménnyel tudjátok megvenni a Rossmannban. Egy kupon több termék vásárlására is felhasználható, és ha van végösszegi kuponotok, akkor azzal össze tudjátok vonni.

Bio-Oil - 25% kedvezmény

Szintén a Rossmannban tudjátok beszerezni a Bio-Oil bőrápoló olajat, amiről már korábban ITT írtam. Elsődlegesen kismamáknak ajánlják, mert elhalványítja a striákat és a terhességi csíkokat, én viszont  a pattanástalanító hatása miatt szerettem meg nagyon. Egyrészt visszahúzza a még növekedésben lévő pattanásokat, másrészt pedig az utánuk maradt hegeket is nagyon gyorsan begyógyítja. Kevés kell belőle egyszerre, én igazából csak közvetlenül a pattanásokra szoktam felvinni belőle egy vékony réteget este a hidratálókrém után. Nekem egy 60 ml-es kiszerelés van belőle, amit már lassan 2 éve nyúzok és még több, mint a fele megvan. A Rossmannbann a 60 ml-es kiszerelés 3.999 Ft-ba, a 25 ml-es kiszerelés pedig 1.899 Ft-ba kerül, így most a 25%-os kuponnal már elég jelentős összeget meg lehet rajta spórolni.

Müller - 20% kedvezmény

Lassan másfél éve, hogy lecseréltem a szemüvegemet kontaklencsére, és azóta jó pár lencse folyadékot kipróbáltam. Persze én is drágább verziókkal kezdtem, amik között nem sok különbséget láttam, úgyhogy legutóbb úgy voltam vele, hogy kipróbálok egy drogériás változatot. A Müller saját márkás Eyelike Kombi Super volt az első alacsonyabb árkategóriájú kontaklencse folyadékom, és ez igazából annyira bevált, hogy utána már nem is keresgéltem tovább. Most is fogok venni belőle egy utánpótlást, mert már éppen fogyóban van. Ha jól emlékszem olyan 2.000 Ft környékén mozog teljes áron, de most ugye a Müller végösszegi kuponjával 20%-kal olcsóbban el lehet hozni. 

2_3.jpg

Bioderma - 20% kedvezmény

A Bioderma Atoderm olajos tusfürdőről már korábban is meséltem Nektek (ITT), hogy mennyire szeretem, úgyhogy mivel most lesz rá 20% kedvezmény, így nem maradhatott le a listáról. A sminkeltávolítás után szoktam átmosni vele az arcom. Nagyon kíméletes a bőrrel és extra kiadós. Az egy literes változat nekem már lassan 2 éve megvan, és most fogok a végére érni. Ha jól emlékszem, azt 5.000 Ft környékén vettem anno. Sajnos a mostani kupon a literes kiszerelésekre nem érvényes, de van belőle kisebb méretű is, úgyhogy azt érdemes megnézni, ha éppen arclemosó keresésében vagytok. 

Elmex - 25% kedvezmény

Fogápolásról elég ritkán esik szó itt a blogon, pedig erről is lenne mit beszélni, főleg ha az embernek olyan érzékenyek a fogai, mint az enyémek. Gyerekkoromtól kezdve a fogorvos javaslatára Elmexet használok, akkor még a zöld verzióval kezdtem. Aztán persze én is kísérletezgettem mindenféle fogfehérítős csodával, de egy pár éve visszatértem az Elmexhez, mert ez az egyetlen fogkrém, ami nálam teljesen megszüntette a hidegre/melegre való érzékenységet. És ami nekem még nagyon fontos, hogy nincs elviselhetetlenül mentolos íze, és nem csípi szét a számat fogmosás közben. Általában ilyen kuponos napokon szoktam feltankolni belőle 2-3 darabot, amivel megint kihúzom a következő akcióig. Most 25%-os kupon lesz rá a DM-ben és a Rossmannban is.

Elevit - 25% kedvezmény

Ha éppen kisbabát vártok, vagy a babatervezés időszakában vagytok, akkor bátran merem Nektek ajánlani az Elevit terhesvitamint, amire most 25% kedvezmény lesz a Rossmannban. Én a terhességem elejétől ezt szedem, és egyrészt soha nem voltam rosszul tőle, másrészt pedig minden értékem teljesen rendben van mellette. Teljes áron - patikától függően - olyan 5.000 és 5.500 Ft környékén lehet hozzájutni, úgyhogy én most feltankolok belőle a maradék 2 hónapra.

Dr. Organic - 40% kedvezmény

A Dr. Organic csigagéles családjáról egy komplett posztot készítettem 2 éve a blogra, ITT el tudjátok olvasni, ha részletesebben is érdekel Titeket, hogy mit tudnak ezek a kis csodák. A férjem azóta is emlegeti a "csiguszkrémet", mert ez még neki is nagyon bejött. Pedig képzelhetitek, hogy mennyire szokta amúgy kenegetni magát bármivel is. :D Száraz, érett bőrre még mindig az egyik legjobb, amit eddig próbáltam, bár tény, hogy ennek az árát is megkérik. Az arckrém a Rossmann webshopjában 7.499 Ft-ért kapható, úgyhogy ha szeretnétek kipróbálni, akkor a 40%-os kedvezményt mindenképpen érdemes kihasználni.

Dove - 25% kedvezmény

Ha egyetlen dolgot kellene kiemelnem a Dove-tól, akkor biztosan a pisztáciás termékcsalád lenne az első, ami az eszembe jut. Imádom a sima tusfürdőjét és testápolóját, most pedig már létezik belőle hab állagú tusfürdő is. Elképesztően finom, meleg, édeskés illata van, az őszi-téli szezonban ennél jobbat el sem tudok képzelni, és emellett ez a habos formula még a bőrt is extrán puhává varázsolja. Nem olyan kemény az állaga mint a többi tusfürdőhabnak, cserébe viszont nagyon krémes habot képez, úgyhogy élmény vele a zuhanyzás. Most 25%-kal olcsóbban tudjátok megvásárolni a DM drogériában.

3_2.jpg

Yves Rocher - 40% kedvezmény

És ha már a zuhanyzásnál járunk, akkor mindenképpen meg kell említenem az Yves Rocher tápláló tusfürdő krémjét, ami most ősszel jelent meg. A tubusból kinyomva olyan az állaga, mint egy testápolónak, viszont vízzel érintkezve nagyon szépen felhabzik, úgyhogy tökéletesen működik tusfürdőként. Elképesztően krémes habot képez, és a bőr is nagyon sokáig hidratált marad utána, úgyhogy ha igazán kényeztető fürdőélményre vágytok, akkor ezt mindenképpen csekkoljátok. A 200 ml-es kiszerelés teljes áron 1.290 Ft-ba kerül, szerintem annyit is simán megér, de ha éppen nem lesz zöld pontos, akkor most 40%-kal olcsóbban ki tudjátok próbálni. A kupont egyébként 1 db termékre lehet felhasználni.

Az Yves Rocher őszi termékei közül a multimasking program Energizáló arcmaszkja is nagy kedvencem lett, így ez is felkerült az ajánló listámra. Száraz bőrűek szerintem imádni fogják, ugyanis nagyon szépen feltölti, és hidratálja a bőrt. Könnyű zselés-géles állaga van, ami nagyrészt be is szívódik. A termékleírás szerint 5 perc után egy vattakoronggal le kell törölni, de én nem szeretek pocsékolni, úgyhogy legalább 30 percig fent szoktam hagyni, és ennyi idő alatt szinte az összes krémet elnyeli a bőröm. A 30 ml-es kiszerelés 890 Ft-ba kerül, szóval erre is igaz, hogy akció nélkül is bőven megéri az árát.

Yamuna - 25% kedvezmény

Nemrég meséltem Nektek arról, hogy a terhesség eléggé megviselte az arcbőrömet, az első két trimeszter alatt szinte végig küszködtem a pattanásokkal. Úgyhogy pont jókor jött a Yamuna Stop!Acne zseléje, amit kifejezetten pattanásos bőrre fejlesztettek ki. Kb. egy hónapon keresztül csak ezt használtam nappalra és estére is, és azt kell, hogy mondjam, hogy elég szépen rendbe tette a bőrömet. Nagyjából 1 hét után már sokkal jobb volt a bőröm állapota, azóta viszont olyan jelentős változást már nem produkált, és 1-2 látványosabb pattanás még így is maradt az államon, amikkel nem tudott megküzdeni. Ami miatt viszont engem meggyőzött az az, hogy 100%-ban természetes alapanyagokból készül és bőrbarát, így a terhesség alatt is bátran mertem használni. Összességében ezt azoknak tudom inkább ajánlani, akiknek nem túl sok és nem túl makacs pattanásaik vannak. Teljes áron 3.550 Ft-ba kerül a Yamuna webshopjában, a Glamour napok alatt pedig most 25%-kal olcsóbban lehet beszerezni. 

The Body Shop - 20% kedvezmény

Az utolsó márka, ami felkerült a listámra, az a The Body Shop, tőlük 2 dolgot szeretnék kiemelni. Az egyik a karácsonyi kiadású, limitált Vanilla Marshmallow család, aminek elképesztően finom, édeskés madártej illata van. Nekem az idei limitált illatok közül ez az abszolút kedvencem. Létezik belőle testvaj, habfürdő és kézkrém is, szóval mindenki megtalálhatja a hozzá legjobban passzoló darabot. Remélhetőleg a Glamour napokra már itthon is elérhető lesz a kollekció.

A másik termék a TBS-től, amit az utóbbi időben nagyon megszerettem, az a Wonderblur sminkalap. Ez egy pórusfinomító, mattító krém, amit az alapozó alá kell felvinni. Nagyon szépen egységesíti a bőrt, feltölti a tág pórusokat és az alapozót is elképesztő módon fixálja. Gyakorlatilag egy instant Photoshop-hatást ad a bőrnek. Sajnos nem olcsó, teljes áron 6.590 Ft-ba kerül, de sokáig elég a 30 ml-es kiszerelés, és tényleg elképesztően jól működik, úgyhogy ha nem vagytok elégedettek az arcbőrötök állapotával, akkor érdemes lehet tenni vele egy próbát. A 20%-os kupont 3 termék egyidejű vásárlásakor tudjátok beváltani, ami sajnos az ÚJ matricával megjelölt termékekre és az ajándékcsomagokra nem érvényes.

 

Nos hát elég hosszú lett az idei lista, de ezek egytől-egyig olyan termékek, amiket én magam is kipróbáltam és amik nekem beváltak, így bátran merem Nektek is ajánlani őket. Remélem, hogy mindannyian találtok egy-két érdekes kencét, vagy hasznos infót, ami megkönnyíti majd a vásárlást. 

 

Ha kíváncsiak vagytok a korábbi évek ajánlóira is, akkor itt meg tudjátok őket nézni:

- Glamour napi ajánló - 2018. tavasz

 - Glamour napi ajánló - 2017. ősz

 - Glamour napi ajánló - 2015. ősz

 - Glamour napi ajánló - 2015. tavasz

 

A tudatos Glamour napozáshoz pedig szeretettel ajánlom figyelmetekbe ezt a tavalyi cikkemet:

 - 10 minimalista tipp a Glamour napokra

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr2414266423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása