TUSFÜRDŐHABOK LETESZTELVE - A DRÁGÁBB TÉNYLEG JOBB?
2018. augusztus 16. írta: K. Virág Viki

TUSFÜRDŐHABOK LETESZTELVE - A DRÁGÁBB TÉNYLEG JOBB?

Tudjátok, hogy mennyire szeretek újdonságokat kipróbálni, főleg, ha szépségápolásról van szó. Rajongok az innovatív megoldásokért, ezért is volt furcsa, hogy a tusfürdőhabok eddig teljesen hidegen hagytak. Pedig már a drogériák saját márkái is kijöttek 1-1 darabbal, úgyhogy már olcsóbb árkategóriájú változatok is léteznek. Nemrég viszont kipróbáltam egy Isana márkájút, és onnantól kezdve nem tudtam leállni, kíváncsi voltam, hogy vajon más márkák tusfürdő habjai mit tudnak. Úgyhogy beszereztem 5 különbözőt, és 5 napon keresztül teszteltem őket. Ebben a bejegyzésben róluk osztom meg a tapasztalataimat, és a végén az is kiderül, hogy vajon a drágább tényleg jobb-e.

 

img_6838.JPG

 

Isana - Lemon Taste tusolóhab

Ahogy már a bevezetőben is írtam, egy Isana tusoló habbal indult a tesztelés. Ez a Rossmann saját márkája, és ha jól tudom jelenleg ebben az egy illatban kapható. Elképesztően finom citromos sütemény illata van, ez egyébként a termékleírásban is szerepel. A kupakban elég émelygős vaníliás illat érződik, de ez ne tévesszen meg senkit. A többi tusfürdő habhoz hasonlóan ez is 200 ml-es kiszerelésű, és 499 Ft-ba kerül. A kialakítása nekem nagyon tetszik, ezzel a borotvahabhoz hasonló fejjel sokkal könnyebb volt egy kézzel kinyomni belőle a habot, mint a deo-s fejűekből. A habja nagyon sűrű és selymes állagú, nem esett össze egyik pillanatról a másikra, úgyhogy sokáig lehetett vele "játszani". A hidratáló hatását közepesnek mondanám, nem kellett utána testápolót használnom, ami saját márkás termékektől nekem új és pozitív csalódás.

 

img_6867.JPGimg_6869.JPG

 

Nivea - Lemon Meringue 

A Rossmannban éppen akciós volt a Nivea tusfürdőhab, (799 Ft helyett 599 Ft-ba kerül még mindig) így ez jó alkalomnak tűnt, hogy ezt is kipróbáljam. 2 illat volt belőle, ez a citromos moringás, és egy klasszikus Nivea illatú (Cream Care). Azért választottam ebből is a citrom illatút, hogy össze tudjam hasonlítani az Isanával, de ez nem igazán sikerült, mert ez összességében teljesen más. Nagyon finom illata van, a moringa klasszul "megszelídíti" a citrom erőteljes illatát, de amíg az Isana egy fincsi sütire emlékeztet, addig ez inkább egy kellemes parfümre. Ennek a feje egy izzadásgátló dezodorra hasonlít, amit nekem kényelmetlenebb volt használni. A habja kinyomáskor ennek is sűrű állagú, viszont sajnos elég hamar elkezd összeesni. A hidratáló hatása nagyjából ugyan olyan, mint amilyen az Isana habnak. Az összes közül ennek érződött legtovább az illata a bőrömön.

 

img_6850.JPGimg_6854.JPG

 

Balea - Hawaiian Dream  tusfürdőhab

A Balea tusfürdőhabjaival már korábban is szemezgettem, így biztos voltam benne, hogy ezt is be fogom venni a tesztelésbe. A Balea a Dm saját márkája, és náluk a webshopban jelenleg 3 különböző illatú tusfürdőhab kapható. Én a Hawaiian Dream nevűt választottam, ami tiare virág és kókusztej illatú. Gondoltam, hogy nyárra ez egy ideális darab, hiszen a kókuszos dolgokat amúgy is imádom. Jó választás volt, nagyon kellemes, nyaralást idéző illata van fürdés közben. Sajnos a bőrön ebből már nem sok érződik. Ami viszont extra benne a többi habhoz képest, hogy ennek a kupak színével harmonizáló világoskék színe van. Szintén 200 ml-es kiszerelésű és ez is 499 Ft-ba került. A kialakítása ennek is ugyan olyan, mint a borotvahaboknak, így vizes kézzel is könnyű volt használni. Sűrű és selymes a habja, amit nagyon jó érzés a bőrre kenegetni. A hidratáló hatása közepes, nem húzódott, nem viszketett utána a bőröm, úgyhogy itt sem kellett testápolózni utána.

 

img_6873.JPGimg_6875.JPG

 

Aveo - Florida Pomelo

Egy újabb saját márkás változat, ezúttal a Müllerből. Mint utólag megtudtam, a Müllernél a Body&Soul vonalon belül is létezik tusfürdő hab, de akkor én csak ezt az Aveo márkájút találtam meg. Volt még belőle egy másik illat is, de annak már nem emlékszem a nevére. A neve alapján egy frissítő nyári illatnak tűnt, és igazából nincs is túl sok gond vele. Azt leszámítva, hogy kifújáskor egyáltalán nem a gyümölcsöt lehet érezni benne, hanem valami "mű" illatot. Az összes közül ez jött be a legkevésbé, és nemcsak a fura illata miatt, hanem azért is, mert elképesztően szárította a bőrömet. Mostanában a hasamat és a comb-fenék részt leszámítva nem igazán szoktam máshol testápolózni, mert nem érzem szükségét, de ez után annyira viszketett a bőröm, hogy kénytelen voltam tetőtől talpig bekenni magam. A hab állaga egyébként teljesen okés, tömör és selymes, de mégsem hidratál annyira, mint a többi tusfürdőhab. Egyébként ez is 200 ml-es kiszerelésű, és olyan 500 Ft körül volt az ára.

 

img_6858.JPGimg_6864.JPG

 

Dove - Pampering Pistachio

A testápolási termékek közül a Dove pisztáciás családja az egyik legnagyobb kedvencem. Télen-nyáron imádom ezt a meleg-édeskés illatot, úgyhogy nem volt kérdés, hogy a Pampering Pistachio tusfürdő habot is ki fogom próbálni. A kupakját meglátva sejtettem, hogy ez másabb állagú lesz, mint a többi hab, és az első használatnál ez be is igazolódott. Sokkal lazább állagú és kisebb habot képez, mint a többi, viszont valószínűleg sokkal tovább ki is fog tartani. Mert itt nincs az, hogy szórakozásból a kelleténél többet fújunk belőle. Az illatában most sem kellett csalódnom és nemcsak a fürdőt tölti meg kellemes illattal, hanem a bőrön is egész sokáig lehet érezni. A bőrre kenve ennek volt a legkrémesebb az állaga, míg a többi hab egy idő után összeesett és inkább csak csúszkált a bőrön, addig ez szinte végig krémesen habzott. Az eredmény pedig puha, finom illatú és hidratált bőr. Az ára valamivel borsosabb, mint a saját márkás változatoknak, ha jól emlékszem olyan 6-700 Ft körül volt, de mivel ez több fürdésre elég lesz, így arányaiban véve szerintem nem drágább a többinél.

 

img_6880.JPGimg_6882.JPG

 

Érdekes volt több márka ugyanazon termékét kipróbálni, mert számomra is kiderült, hogy az olcsó nem mindig jelent rosszat, viszont a magasabb ár sem feltétlenül garancia a kiemelkedő minőségre. Ha összegezni akarnám, hogy melyiket éri meg a legjobban megvenni, akkor két csoportra osztanám a termékeket, és a Dove pumpás habját külön értékelném. Élményben ugyan nem adott annyit, mint a többi hab, viszont összhatásban nekem mégis az lett a kedvencem. Erre látom a legnagyobb esélyt, hogy újravenném, ha egyszer elfogy. A 4 "igazi" tusfürdőhab közül egyedül az Aveo-t nem tudom ajánlani, viszont a Balea, az Isana és a Nivea nálam egy helyen végzett, ha az élményt és a bőrápoló hatást nézzük. 

 

Nektek van kedvenc tusfürdő habotok? Ha igen, írjátok meg, hogy melyik az! 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr4714182505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása