OUTFIT: ELVARÁZSOLT NAGYERDŐ
2018. október 25. írta: K. Virág Viki

OUTFIT: ELVARÁZSOLT NAGYERDŐ

Debrecenben a Nagyerdő környéke az egyik kedvenc helyem. Nyaranta sokat szoktunk errefelé sétálni a férjemmel, mert itt mindig olyan egy kicsit, mintha otthon lennénk. Mindketten egy vidéki kis településről származunk a Zemplénből, úgyhogy mondhatni, mi ebben nőttünk fel. Hatalmas erdők, legelők és szántók vettek minket körül, szóval nem csoda, ha időnként ide menekülünk a betondzsungelből. Na de visszakanyarodva a Nagyerdőhöz. Nyáron is gyönyörű, de az igazat megvallva, ilyenkor ősszel szeretem a legjobban. A fák elképesztő színekben pompáznak, és az egésznek van egy olyan megnyugtató, kuckózós hangulata. Az esküvői fotóink egy része is itt készült egy csodaszép napsütéses októberi napon, úgyhogy azóta is szívesen járunk ide képeket készíteni. 

img_7664.JPG

A mostani alkalom apropója az volt, hogy megkeresett a SheIn webáruház, hogy lenne-e kedvem együttműködni velük, és első körben választhattam két terméket a webshopjukból. Sokáig gondolkodtam rajtuk, hiszen most a várandósság miatt nem is annyira egyszerű számomra az öltözködés, de végül találtam két nagyon érdekes darabot.

img_7677.JPGimg_7726.JPG

Az egyik egy csodaszép, 3D-s rovarokkal díszített, kötött pulóver. Ez egy viszonylag rövid derekú és bő fazon, így mindenképpen alá kell öltözni, és érdemes magas derekú nadrágot választani hozzá. Sajnos az anyaga nem a legpuhább. Engem az első felvételnél kifejezetten zavart, de most a terhesség miatt amúgy is érzékenyebb a bőröm, szóval lehet, hogy ez másnak fel sem tűnik. Én egyébként M-es méretet kértem belőle és ahogy látjátok, még így is eléggé lóg rajtam, pedig most extra pocakkal viseltem. 

A pulóverhez választottam egy kis méretű, arany láncos táskát is. Ezzel maradéktalanul elégedett vagyok, szerintem nagyon jól passzol elegáns és hétköznapi szettekhez is. Telefon, zsebkendő, egy kis méretű pénztárca és a legfontosabb iratok simán beleférnek, úgyhogy abszolút kihasználható kis darab. Nagyon finom, puha tapintású műbőrből készült, egyáltalán nem az a gagyi fényes, amit sok kínai webáruházban árulnak. A csat kellőképpen masszívnak tűnik, úgyhogy remélhetőleg hosszútávon sem lesz vele probléma.  

img_7708.JPG

Mostanában egyébként nagyon szeretem az ilyen egyszerű és letisztult szetteket, amiken nem kell sokat agyalni. Ha nagyon nem tudom, hogy mit vegyek fel, akkor általában a fekete - arany párosításhoz nyúlok, mert ebben magabiztosnak érzem magam. A nadrág a H&M kismama részlegéről van, még a Glamour napokon vettem 20%-os kedvezménnyel, és bár így sem volt olcsó, az egyik legjobb befektetés volt az elmúlt fél évben. Mindenhol tökéletesen áll, és közben még kényelmes is, szóval tényleg jó választás volt. A kabát egy tavalyelőtti darab a Zarából, azóta is imádom, a cipőt pedig tavaly vettem egy szezonvégi akció keretében a Renoban, ez egyébként Esprit márkájú. A kedvenc kiegészítőmet hagytam a végére, ami nem más, mint a Daniel Wellington Classic Petit Melrose órám. Igazi időtálló darab, már lassan egy éve megvan, de még egyetlen karcolás sincs rajta, pedig napi szinten nyúzom.

Na de kanyarodjunk vissza még egy picit a SheIn-hez. Összességében a kiszállítással minden rendben volt. Szeptember 26-án indult útnak a csomag YunExpress-szel, és október 8-án már át is tudtam venni, tehát nem egészen 2 hét alatt megérkezett. Ez szerintem elég jónak számít kínai webshopoknál. Mindkét termék be volt csomagolva külön-külön is, úgyhogy duplán védve voltak utazás közben. Ez szerintem azért nagyon fontos, mert a pulcsin lévő 3D-s díszek simán összekarcolhatták volna a táskát, de így erre ugye esély sem volt. És bár a pulóver nem lett a szívem csücske, a kis oldaltáskát bátran merem Nektek is ajánlani. Teljes áron sem vészes, de most akciósan 10$-ért tudjátok megrendelni, ennyit szerintem bőven megér.

 

Ti rendeltetek már a SheIn webáruházból? Ha igen, akkor mik a tapasztalataitok?

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr10014321809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása