KÖRNYEZETTUDATOS SZÉPÜLÉS A LUSH-SAL
2020. február 09. írta: K. Virág Viki

KÖRNYEZETTUDATOS SZÉPÜLÉS A LUSH-SAL

A LUSH neve nálam egyet jelent a környezettudatossággal, így amikor eldöntöttem, hogy a fürdőszobában lévő piperéket is szeretném környezetbarát verzióra cserélni, rögtön ők jutottak az eszembe. De hogyan lehet egy kozmetikum környezetbarát azon túl, hogy "szép összetevői" vannak? Mondjuk úgy, hogy csomagolás nélkül vagy papír csomagolásban árulják őket. A szappanoknál ez elég kézenfekvő, és sok márkánál be is szerezhetőek, viszont a tusfürdőknél és a samponoknál már nehezebb a helyzet. A LUSH-nak azonban erre is van megoldása: pucér tusfürdő és szilárd sampon. Kicsivel több, mint két hónapja használom a Snow Fairy pucér tusfürdőjüket, úgyhogy most már itt az ideje, hogy veletek is megosszam a tapasztalataimat.

 

img_6365.JPG

 

Első körben azt azért érdemes leszögezni, hogy én világ életemben folyékony állagú tusfürdőket használtam, így nulla tapasztalattal vágtam bele a tesztelésbe. De tudjátok, hogy imádok új dolgokat kipróbálni, úgyhogy ez nem jelentett akadályt.

Az első dolog, ami nagyon megtetszett benne, hogy ugyan olyan formája van, mint egy műanyag flakonos tusfürdőnek. Annyi különbséggel, hogy ennek az egyik oldala lapos, így nem áll meg a talpán, mint egy klasszikus tusfürdő, mégis nagyon jól kézre áll, így könnyű belejönni a használatába. 

Bár szilárd termékről van szó, ne olyan keménységre számítsatok, mint egy szappan esetében. Ez sokkal könnyebben deformálódik, úgyhogy az éles dolgokkal vigyázni kell mellette (pl. köröm, gyűrű, csaptelep, stb.). A puha állagából adódóan viszont nagyon könnyen habzik, úgyhogy ez is megkönnyíti a használatát.

Nagyon fontos, hogy mindig szárazon tartsátok, mert vízzel érintkezve szinte azonnal elkezd feloldódni. Nem úgy, mint egy fürdőbomba, de ha a zuhany alatt folyamatosan víz éri, akkor bizony szépen elkezd fogyni a kis tömbünk. És érdemes beszerezni hozzá valamilyen tároló alkalmatosságot is, mert úgy nemcsak praktikusabb a használata, hanem a kád környéke is tisztább marad. Én csak simán a kád szélén tárolom, és jópárszor előforult már, hogy használat közben, amikor leraktam a kézmosó szélére, elcsúszkált és minden tiszta rózsaszín lett tőle. Ez mondjuk inkább az én bénaságom, és egy törléssel amúgy eltüntethető a fürdőszobai felületekről, de ezt ki lehet küszöbölni, ha pl. szappantartón tároljátok.

 

img_6340.JPG

 

A textúrája elképesztően krémes, és kellemesen hidratálja a bőrt. Az illata pedig zuhanyzás után is érezhető a bőrön. Biztosan bőrfüggő is, hogy egy adott illat mennyire marad tartós valakin, de ilyen intenzitást én nem sok tusfürdőnél tapasztaltam eddig. 

Én általában úgy szoktam használni, hogy felhabosítom a tenyeremben, mint egy hagyományos szappant, majd az egyik kezemmel elkezdem felvinni a tusfürdőt a bőrömre, miközben a másik kezemben tartom a szappant. Így nem kell folyton lerakni-felvenni a tömböt. A LUSH weboldalán lévő mini videókban közvetlenül a bőrbe masszírozva viszik fel a tusfürdőt, de igazság szerint nekem úgy össze-vissza csúszkált a tömb, úgyhogy nem erőltettem ezt a megoldást.

A Snow Fairy illat a karácsonyi kollekció része volt, úgyhogy sajnos novemberig biztosan nem lesz kapható, de így is rengeteg klassz illat van az állandó kínálatban. Én most a Sleepy-vel szemezek, mert annak a testápolóját imádom. Nagyon finom levendulás-kamillás illata van, igazi álomba ringató kombináció.

A pucér tusfürdők ára első nekifutásra elég meredeknek tűnik (mérettől függően 3.450 Ft-tól 4.290 Ft-ig), de ha azt vesszük, hogy kb. két hónapra elegendő, akkor utánaszámolva már nem is annyira vészes, főleg, hogy ezzel a környezetünket is kevésbé terheljük.

Szóval alapvetően szerintem nagyon szerethetőre sikerült a LUSH pucér tusfürdője. Megvan benne minden, amit egy prémium fürdőterméktől elvárhat az ember: különleges és intenzív illat, könnyű használat, maximális hidratáló hatás. Jah, és a legfontosabb: környezettudatos. Ha mindezért hajlandóak vagyunk egy picikét több pénzt áldozni, akkor igazán különleges fürdőélményben lehet részünk.

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg bátran másokkal is! Ha pedig kíváncsi vagy további beauty újdonságokra, véleményekre és tesztekre, akkor kövess Instagramon és Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr9515330758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása