EGÉSZSÉGES ÉS FINOM VILLÁMREGGELI ELFOGLALT ANYUKÁKNAK
2019. március 31. írta: K. Virág Viki

EGÉSZSÉGES ÉS FINOM VILLÁMREGGELI ELFOGLALT ANYUKÁKNAK

Egy korábbi Instagram posztban már meséltem Nektek arról, hogy a lányok mellett nem sok szabadidőm van, de arra azért mindig igyekszek odafigyelni, hogy a reggeli ne maradjon ki. (Még akkor sem, ha erre csak 10-11 óra magasságában jut időm.) Egyrészt azért, mert a két gyerek ellátása fizikálisan is lefáraszt, másrészt pedig azért, mert észrevettem magamon, hogy éhesen sokkal türelmetlenebb és ingerlékenyebb vagyok. Ezt pedig nyilván a lányok is megérzik, és akkor ők is sokkal nyűgösebbek. 

Szóval a reggeli az szent és sérthetetlen, de mivel az időm elég szűkös, általában valami gyors és tápláló villámreggelit szoktam készíteni magamnak. Mostanában nagyon rákaptam a turmixokra, mert pillanatok alatt el lehet készíteni, sokáig eltelítenek, és ezeket akár altatás közben is simán el tudom fogyasztani. 

A mai posztban az egyik kedvencemet szeretném Nektek bemutatni, ami nemcsak szuper egészséges, de még finom is.

 

img_9478.JPG

 

Hozzávalók:

 - 3 evőkanál zabpehely
 - 1 db banán
 - 2 evőkanál natúr joghurt
 - 1 dl tej
 - 1 kávéskanál chia mag
 - 1 kávéskanál kókuszvirág cukor vagy méz

Ezeket gyakorlatilag csak összeöntöm egy turmixba, majd jöhet a pürésítés. Én a Russell Hobbs Explore Mix&Go Juice-át szoktam ehhez használni, amiben az a legjobb, hogy a 2 keverőpohárhoz jár egy-egy ivókupak is, így nem kell öntözgetni az elkészült turmixot. Ezzel pedig nemcsak időt, hanem egy mosogatást is megspórolok magamnak.

A készülékhez egyébként tartozik még egy citrusprés fej, amivel frissen facsart gyümölcsleveket lehet készíteni.

 

img_9454.JPGimg_9468.JPG

 

Én nagyon hamar rá tudok unni egy-egy ételre, de ezt hónapokon keresztül képes lennék inni. Monjduk ettől függetlenül már alig várom, hogy beinduljon a gyümölcsszezon, és kipróbálhassam eperrel, barackkal, meggyel és körtével is ezt a turmixot.

 

Nektek van kedvenc villámreggelitek? Ha igen, osszátok meg
akár kommentben akár privát üzenet formájában.

 

*A cikk a Russell Hobbs Magyarország támogatásával készült.

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr414728811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása