MIT TUD VALÓJÁBAN A FOREO LUNA PLAY PLUS?
2019. január 26. írta: K. Virág Viki

MIT TUD VALÓJÁBAN A FOREO LUNA PLAY PLUS?

Ha szoktatok blogokat olvasni, Instát és Facebookot pörgetni vagy éppen Youtube videókat nézni, akkor már biztosan hallottatok a Foreo-ról. Nagyjából 1 éve robbant be itthon ez a márka és azóta annyi influencernél lehetett látni a termékeiket, hogy kialakult egy nagyon furcsa negatív érzés a márkával szemben. Merthogy amúgy eléggé túlárazottak a termékeik. Őszintén bevallom, eddig én is úgy voltam vele, hogy már csak azért sem fogom megvenni, pedig tudjátok, hogy mennyire imádom a szépségápolási kütyüket. Eddig büszke is voltam magamra, amiért nem hagytam, hogy befolyásoljanak a reklámok és nem ültem fel a Foreo vonatra. Na ez egészen november közepéig tartott, merthogy akkorra már annyira vállalhatatlanul nézett ki a bőröm a hormonális változások miatt, hogy végül beadtam a derekam és megvettem a márka belépő szintű arctisztítóját, a Luna Play Plust. A mai posztban erről szeretném megosztani  Veletek a tapasztalataimat.

 

Miért éppen a Luna Play Plus?

A bevezetőben azt írtam, hogy ez a márka belépő szintű terméke, de ez azért nem teljesen igaz, merthogy van ennél egy "butább" verzió is, a sima Luna Play. Mindkettő a pulzáló T-Sonic technológiára épül, ugyan úgy, ahogyan egyébként a drágább változatok is. Mindkettőt gombnyomásra lehet be- és kikapcsolni, a különbség gyakorlatilag annyi, hogy az általam megvásárolt Plus változat valamivel nagyobb és cserélhető elemmel működik, míg a sima Play 100 használatot bír, utána pedig kuka. A Notino karácsonyi dobozában a sima Play verzió is benne volt, így első körben azt akartam megrendelni, merthogy a készülék kb. 12 ezer forintba kerül, dobozt pedig 15 ezerért árulták és ugye mellette volt még egy csomó izgi dolog is benne. De aztán átgondoltam a dolgot, és mivel a Play Plust 16 ezerért lehetett megvenni a Dm-ben, végül inkább ezt hoztam el, mert ezt gyakorlatilag éveken keresztül tudom majd használni.

A vásárlás előtt azért alaposan utánanéztem a többi Luna terméknek is, bár tudtam, hogy 30-40 ezer forintot biztosan nem fogok kiadni egy ilyen készülékért. Ahogy nekem a tesztekből lejött, ezek annyival tudnak többet, hogy nagyobb a méretük, jeleznek, amikor tovább kell haladnunk az arc következő területére, valamelyiken anti-aging funkció is van, illetve van olyan is, amelyik már akksival  működik. De alapvetően a technológia ugyan az, mint a kis Plus-nál, és én úgy voltam vele, hogy nekem nem ér annyival többet az a pár kényelmi funkció, hiszen a problémámra ugyan azt a megoldást tudja nyújtani a 16 és a 40 ezres készülék is.

 

img_3612.JPG

 

Mit tud valójában?

A legtöbb magyar nyelvű tesztben leginkább a puha bőrérzetet domborították ki, ami nekem önmagában nem érne 16 ezer forintot, hiszen bármelyik fizikai arcradír után puha lesz a bőröm. A külföldi tesztekben viszont több helyen is olvastam arról, hogy nagyon szépen helyre tudja hozni a hormonális változások miatt kialakult pattanásos bőrt. Igazából nálam ez volt a kulcs, ami miatt végül rászántam magam, mert már tényleg nem tudtam, hogy mihez kezdjek az arcomat elöntő pattanásokkal. Pattanástalanító készítményeket nem akartam használni, hiába van itthon több ütős és jól bevált cucc is, mert féltem, nehogy a babáknak valami bajuk legyen tőle. A Foreonál viszont szó sem volt erről, hiszen ez a speckó pulzáló mozgással éri el az egységesebb, üdébb és tisztább bőrt.

Maga a készülék egyébként orvosi szilikon borítást kapott, ami elvileg nagyon higiénikus, és könnyen szárad. Ezen a szilikon testen vannak a szintén szilikonból készült picike és extra puha szálak, amik a tisztításért felelnek.  A tetején pedig van néhány nagyobb méretű golyó, amivel könnyedén hozzá lehet férni az orr körüli részekhez is.

Ez tehát gyakorlatilag egy mélytisztító készülék, ami az apró pulzálással képes eltüntetni a pattanások kialakulásáért felelős szennyeződéseket, faggyút és sminkmaradványokat a bőrről. A tisztításnak köszönhetően pedig nemcsak tiszta, hanem puha is lesz a bőr a használata után. 

Azt még fontos tudni, hogy a Luna Play Plus 6 különböző színben kapható, és ennél a modellnél nincs különbség az egyes színek között. Az okosabb verzióknál viszont megvan, hogy az egyes színeket milyen bőrtípusra ajánlják, szóval ha azok közül választotok, akkor ne a külső alapján döntsetek. 

 

Így használtam

Reggel és este 1-1 percig javasolt használni a szokásos arclemosónkkal. Én ezt direkt nem cseréltem le, ahogyan az arckrémet sem, hogy egyértelműen lehessen látni a változást. Szóval reggel és este a Neutrogena Hydro Boost folyékony arctisztítójával használtam a Luna Play Plust. Benedvesítettem az arcomat és a készüléket is, nyomtam egy pumpányit az arctisztítóból a készülékre, majd jöhetett az egy perces masszázs. Ez alatt az idő alatt körkörös mozdulatokkal végighaladtam az egész arcomon úgy, hogy a kritikusabb területeken (áll és orr alatti rész) időztem a legtovább. Nagyon kellemes a használata, egyszer tovább is nyúltam az ajánlott 1 percen, viszont ezt Nektek nem ajánlom, mert utána sokkal érzékenyebb és szárazabb volt a bőröm. Szóval érdemes betartani az 1 percet, ennyi idő alatt egyébként bőven körbe is lehet vele érni. 

 

Az eredmény

Na és akkor nézzük, hogy mit tapasztaltam. Az első használat után már sokkal puhább volt a bőröm, de azért nem annyira, mintha fizikai arcradírt használtam volna. Azzal egyébként nem is javasolják használni, ugyan úgy ahogy agyagos termékkel sem, hiszen ezek roncsolják a készülék szilikon borítását. Egy hét után bár még mindig nagyon csúnya volt a bőröm, már szemmel látható volt a javulás. Az állandóan száraz és hámló részek eltűntek, és a kaparási inger is, viszont a piros foltok még ugyan úgy megvoltak.

És aztán ez nagyjából végig így is maradt a terhesség alatt. Szóval egy minimális javulást sikerült ugyan elérnem vele, a pattanások száma jóval kevesebb lett, viszont teljesen nem tudtam eltüntetni őket. Ettől függetlenül egyáltalán nem bántam meg, hogy megvásároltam. Szülés után a pattanások nagy része eltűnt, és mostmár csak a bőröm karbantartására használom a Luna Play Plust. Ez a napi 2 perc pedig most a legtöbb, amit a bőrömért tenni tudok. Feszes, üde és friss az arcbőröm - már amennyire két újszülött mellett az lehet - úgy, hogy azóta sem használok extra ápolókat az arcomra. Számomra ez most egy igazi luxus kezelés a mindennapokban. 

 

Kinek ajánlom?

Összességében azoknak tudom ajánlani a Foreo Luna Play Plust, akiknek alapvetően nincsenek komolyabb bőrproblémáik, csak szeretnének egy kis extra tuningot vinni a bőrápolási rutinjukba. Vásárlás előtt viszont jó ha tudjátok, hogy önmagában ez a készülék valószínűleg nem fog csodát tenni a problémás bőrrel. Egy jól működő arcápolási rutint viszont még jobbá tud tenni. Illetve ha kevés időtök van, vagy nem akartok sokat bajlódni az arcápolással, akkor is érdemes lehet beszereznetek. 

 

Ti próbáltátok már valamelyik Foreo készüléket?
Esetleg tervezitek valamelyiket megvásárolni?

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr1114403016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása