BEMUTATKOZTAK AZ ŐSZI - TÉLI SZÉPSÉGÚJDONSÁGOK A DM BEAUTY WORKSHOPJÁN
2018. november 15. írta: K. Virág Viki

BEMUTATKOZTAK AZ ŐSZI - TÉLI SZÉPSÉGÚJDONSÁGOK A DM BEAUTY WORKSHOPJÁN

Már kicsivel több, mint egy hónap is eltelt a Dm őszi Beauty Workshopja óta, de mindenképpen szerettem volna tesztelni a rendezvényen kapott termékeket, mielőtt beszámolok Nektek róluk. Az elmúlt egy hónap alatt szinte mindent sikerült kipróbálnom, úgyhogy most jöjjenek a legizgalmasabb újdonságok a személyes tapasztalataimmal együtt. 

img_8302.JPG
A rendezvénynek a Brody Studios adott otthont, ahol 3 szinten 12 márka őszi - téli újdonságaival ismerkedhettünk meg. Az est középpontjában egyébként a Dm új saját sminkmárkája, a 183 Days by Trend it up állt, ami kimondottan fiatalos, bohém és változatos termékpalettával rendelkezik. A 183 elnevezés pedig onnan jön, hogy a termékkínálat 183 naponként teljesen megújul, úgyhogy náluk érdemes lesz gyakrabban szétnézni. Nagyon örültem, hogy a nyuszis sminkfixáló került tőlük a csomagomba, mert azzal már a megjelenése óta szemeztem. Ez egy természetes fényt adó, pumpás sminkfixáló spray, nekem ezek a kedvenceim, mert nagyon szépen elveszik a smink mattságát, és így sokkal élettel telibbé válik az arcom. A hatásával teljes mértékben elégedett vagyok, mert a natúr sminket egész nap szépen a helyén tartja. Tudjátok, hogy most a várandósság alatt csak nagyon minimális sminket szoktam viselni - alapozó, kontúr, highlighter, rúzs és szempillaspirál - így arról nem tudok nyilatkozni, hogy egy komolyabb szemfestéssel vajon mennyire bír el, de hétköznapi használatra szerintem teljesen jó. Az ő csomagjukban volt még az LVLY márkától egy ajakbalzsam, ami szépen teszi a dolgát. Nem mondanám, hogy olyan nagyon extra lenne, de legalább nem szárítja úgy az ajkakat, mint sok Labello. Illetve kaptam még tőlük egy Alverde automata szájkontúr ceruzát is. Az én csomagomban a 17 Primrose árnyalat volt, ami egy tökéletes ajakszín. Én ezeket szeretem a legjobban, mert erre aztán bármilyen színű rúzst fel lehet vinni, nem fog elütni. Egyébként kellően krémes a textúrája, úgyhogy szerencsére nem karistolja szanaszét a szánkat használat közben.

Az Essence-nél a metálos fények és a matt ajkak uralták az estét. A két fő újdonságuk a Melted Chrome szemfestékek és a Colour Boost matt folyékony rúzsok voltak. A szemhéjpúderek elképesztően krémesek és pigmentáltak, én ebben az árkategóriában még tényleg nem láttam hasonló minőségű szemfestéket, szóval ha szeretitek a vad és feltűnő színeket, akkor ezek között mindenképpen nézzetek szét, mert elképesztően gyönyörűek. A matt rúzsok közül én a 05 dangerously yours árnyalatot kaptam meg, ami szintén nagyon-nagyon pigmentált. Egy húzással gyakorlatilag teljes fedést lehet vele elérni. Viszonylag hamar szárad, addig még maszatolható - így ha javítani kellene, akkor simán tudjuk korrigálni - utána viszont szépen tartja magát. Nem mondom, hogy lerobbanthatatlan, de ár-érték arányban abszolút megállja a helyét, és szerencsére a viselete is nagyon kényelmes. Szinte egyáltalán nem lehet érezni, hogy ott van az ajkainkon. Amiért még plusz pont jár neki az az, hogy nem szárítja az ajkakat, viszont a kicserepesedett részeket sajnos kiemeli, úgyhogy előtte nem árt egy alapos radírozás.

img_8343.JPGimg_8316.JPG

A Physicians Formula az ikonikus Nude Wear Touch Of Glow alapozójukkal volt kint a rendezvényen, amiből kaptunk is egy névre szóló gravírozott darabot. Korábban már ezt az alapozót is nézegettem a Dm-ben, bevallom, először a csomagolása fogott meg. De az vesse rám az első követ, aki nem gyengül el a matt üveg, a rosegold masnis kupak és a babarózsaszín bőrhatású csomagolás látványára. Na de nézzük a belsőt, mert mégiscsak az a lényeg egy alapozónál. Dewy finish-t ígér, szintén a kedvencem, ahogy a sminkfixálónál is, hiszen nekem alapból száraz a bőröm, így ezekkel a termékekkel tudok egy kis egészséges fényt kölcsönözni neki. A fedését közepesnek mondanám, az arcon lévő enyhébb pirosas foltokat elrejti, de a pattanásokkal önmagában sajnos nem tud mit kezdeni. A sűrűsége pont ideális ahhoz, hogy szépen el lehessen dolgozni, viszont azt vettem észre, hogy elég hamar szárad, úgyhogy gyorsan kell vele dolgozni. A hozzá kapott ecset túl pici ahhoz, hogy szépen fel lehessen vinni vele az alapozót, úgyhogy én egy nagy fejű duo fiber ecsettel szoktam eldolgozni. Azzal is úgy, hogy egyszerre mindig csak egy területre viszem fel az alapozót, azt gyorsan eldolgozom, és így haladok tovább. Önmagában (sminkfixáló nélkül) nagyjából egy 6 órát bír, utána már nem nagyon látszik az arcon, viszont az esti sminkeltávolításánál mindig látszik a nyoma a vattakorongon, úgyhogy teljesen azért így sem kopik le. 

A Neutrogena márkától a Hydro Boost termékcsaládot ismerhettük meg a workshopon. Ezekből kaptunk kipróbálásra egy Water Gel hidratáló- és egy arctisztító gélt. A Hydro Boost termékcsaládról azt kell tudni, hogy hialuronsavat tartalmaz, segít megtartani a nedvességet a bőr felső rétegében és ezt a megőrzött nedvességet folyamatosan szabadítja fel, ezáltal úgy hidratál, ahogyan és amikor a bőrnek szüksége van rá. Az arckrémet normál és vegyes bőrre ajánlják, az arctisztító pedig használható érzékeny bőrön is. Az igazat megvallva a hidratálókrémet csak egyszer próbáltam, mert nekem alapvetően ugye száraz a bőröm, de kíváncsi voltam, hogy mégis milyen. Nagyon könnyed állaga van, és hihetetlenül gyorsan beszívódik, úgyhogy a zsíros bőrűek szerintem szeretni fogják. Az arctisztító viszont a bőrápolási rutinom része lett, szépen eltávolítja a sminkmaradványokat, és nem szárítja a bőrt, úgyhogy én nagyon megszerettem.

img_8335_1.JPG

A Biobaza márkától a Body&Hair 3az1-ben tusfürdő és gél család legújabb rózsás-gerániumos  illatát kaptuk meg kipróbálásra. Korábban már több illatot is próbáltam ebből a vonalból, és a levendulásat leszámítva mindegyiket nagyon szerettem. Ez a mostani is kifejezetten finomra sikerült, én leginkább a rózsát érzem belőle. Samponként nem szoktam használni, csak tusfürdőként, illetve kézmosóként. Az igazat megvallva ez most egy picit szárítja a bőrömet, úgyhogy nem tudom megúszni utána a testápolózást.

A Garnier-től a nemrég megjelent Hair Food hajmaszkokat ismerhettük meg közelebbről. Én ezúttal biztosra mentem, és mivel a banános verzióról rengeteg jót hallottam, ezt választottam a kis csomagomba. És hát azt kell, hogy mondjam, hogy abszolút jó döntés volt, nem alaptalan a körülötte lévő óriási hype. Ez a cucc tényleg valami csoda. Az illata olyan, mint a babánturmixnak, egyáltalán nem mű, a hatása pedig tényleg zseniális. Nagyon szép puha lett tőle a hajam. Tudjátok, olyan, mint azoktól a hajbalzsamoktól, amiket a hajfestékek mellé szoktak csomagolni. Ezt egyébként kimondottan száraz hajra ajánlják, és azon valóban szuperül működik. Háromféleképpen lehet használni, hajbalzsamként (én legtöbbször így használtam), pakolásként és öblítést nem igénylő hajápolóként.

Ezen kívül több márka is képviseltette magát a rendezvényen izgalmas újdonságokkal. A L'Oreal a legújabb csokis folyékony rúzsait, a Maybelline pedig a Super Stay Matte Ink néhány új árnyalatát mutatta be. A Rimmel standjánál a tetkós vonallal ismerkedhettünk meg, aztán ott volt még a Love Beauty and Planet márka, akik környezetbarát és vegán test- és hajápolási termékeket forgalmaznak. A Durex a legújabb emojis óvszereivel volt jelen a workshopon, a Yogi Tea termében pedig a finom teák mellett még jógaórát is lehetett venni.

Azt hiszem nem túlzás azt mondani, hogy igazán izgalmas lesz ez az őszi - téli szezon a beauty újdonságokat tekintve, amiket egyébként már egytől-egyig megtaláltok a Dm drogériákban. Remélem, hogy ezzel a kis összefoglalóval sikerül majd megkönnyítenem a döntést számotokra egy-egy vásárlás előtt, vagy tudtam adni egy-két ötletet azzal kapcsolatban, hogy miket érdemes kipróbálni az újdonságok közül. 


Ti próbáltátok már ezeket a termékeket, vagy tervezitek valamelyiknek a beszerzését?

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr8414372939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása