MEGTALÁLTAM A TÖKÉLETES KISMAMAKABÁTOT
2018. november 19. írta: K. Virág Viki

MEGTALÁLTAM A TÖKÉLETES KISMAMAKABÁTOT

Az ősz beköszönte óta azon gondolkodtam, hogy hogyan fogom megúszni a télikabát kérdést ekkora pocakkal. Sokáig lamentáltam azon, hogy vegyek-e vagy sem, megéri-e kiadni egy nagyobb összeget azért a pár hétért (?), amíg tudom majd hordani, és egyáltalán hol fogok találni olyat, amiben nem úgy nézek ki, mint Gru. Tudjátok... óriási has és cingár lábak. :D  De ahogy a bejegyzés címéből már kitaláltátok, végül sikerült dűlőre jutnom ebben a kérdésben, és megtaláltam a tökéletes darabot, méghozzá online, a Bonprix webshopjában.

img_8423.JPG


Bár régebben elég sokat rendeltem online ruhákat, azt sosem gondoltam volna, hogy valaha kabátot is így fogok majd venni, főleg nem kismama kabátot. Főleg azok után, hogy amiket az üzletekben felpróbáltam, mindegyikben úgy néztem ki, mint egy hordó. És hiúság ide vagy oda, nem akartam 20-30 ezer forintot kiadni egy olyan darabért, amit valószínűleg csak 1-2 hónapig tudok majd hordani, és akkor sem érzem magam benne igazán jól (csinosan). 

Aztán jött a Bonprix-től egy együttműködési lehetőség, és végül így "látatlanban" belevágtam a kismamakabát projektbe. Na jó, azért nem volt teljesen látatlan, mert a webshopban nagyjából fel tudtam mérni, hogy mire számíthatok, de az igazat megvallva abszolút felülmúlta a várakozásaimat ez a kabát

Egyrészt - bár apróságnak tűnik, de - imádom a nyakrésznél ezt a nagyon puha szőrmés betétet. Minden kabátomnál az volt eddig a baj, hogy a nyakrészen nem volt semmi extra anyag, ami melegített volna, a sálaim többségét pedig nem tudtam úgy begyömöszölni, hogy melegítsenek is, és közben mutassanak is valahogy. Na itt ezzel nem kell bajlódni, mert ez a szőrme betét melegen tart.

Aztán ami még nagyon tetszik benne, az az alakíthatósága. Egyrészt mell alatt van egy fehér zsinór, amivel tudjuk állítani a kabát bőségét. Ahogy a képeken is látjátok, én ezt egy picit szűkebbre húztam, hogy valamennyire kiadja az alakomat, és csinosabban álljon. Másrészt pedig a kabát két oldalán hosszanti irányban van egy-egy cipzár, amivel tudjuk szűkíteni, illetve bővíteni a kabátot a pocak növekedésének megfelelően. Így gyakorlatilag több hónapon keresztül is viselhetjük anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötnünk. Azoknál a fazonoknál, amiket korábban próbáltam, csak a zsinóros szűkítő volt meg, így benne volt a pakliban, hogy eleinte még egy picit bő lett volna, a vége felé viszont hasban kihízom. De ennél még azt is meg merem kockáztatni, hogy ha teljesen összehúzom oldalt a szűkítőket, akkor a terhesség után is tudom majd hordani "normál" kabátként.

img_8538.JPG

img_8487.JPG


Az anyaga egyébként kimondottan jó minőségű, a varrások szépen el vannak dolgozva, és a kapucnin lévő műszőrme is finom anyagú és jól néz ki. Maga a kabát egyébként nem a legvastagabb, amit eddig hordtam, de 2 rétegben simán alá lehet öltözni, úgyhogy a hozzám hasonló fázósabb kismamáknak is jó lehet. 

A méretezés miatt az elején vacilláltam egy picit, mert én alapvetően 38-as télikabátokat szoktam hordani, és a termékoldalon lévő méretezés szerint mindenhol stimmelt is, kivéve a pocak résznél nem. Aztán rájöttem, hogy a Bonprix kismama részlegnél a normál méretezés van feltüntetve az egyes ruhadaraboknál, de nyilván a pocak résznél mindegyik bővítve van. Tehát ha alapból 38-as méretet hordtok, akkor náluk a kismama ruhákból is a 38-as méret lesz rátok jó. Legalábbis a kabátnál működött ez az elv. Ez egyébként 16.990 Ft-ba kerül, ami - elnézve más kismama kabátokat - szerintem abszolút barátinak mondható.

A fenti képen lévő vajszínű kötött pulóver is egy Bonprix darab, ez viszont már a normál női részlegről van. Hivatalosan 36/38-as méretű, de mivel oversized fazon, nekem most 7 hónapos pocakkal is kényelmes. Nagyon finom, puha anyaga van, egyáltalán nem az a szúrós fajta, úgyhogy jó érzés viselni. A bővebb szabás miatt pedig még egy trikót is simán alá tudok venni. Az ára nagyon kedvező, 2.990 Ft-ba kerül, ennyiért én már nagyon régen nem találtam kötött pulóvert, úgyhogy ha lenne belőle több szín, azokat is biztosan beszerezném. 

img_8418.JPG


Ez volt életem első Bonprix élménye, de biztosan nem az utolsó. Őszintén mondhatom, hogy mindkét termékkel maximálisan elégedett vagyok, úgyhogy Nektek is szívből merem őket ajánlani.


Ti rendeltetek már a Bonprix-ről? Ha igen, akkor elégedettek voltatok a kapott termékekkel?

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr6814381406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása