NYÁRI KEDVENCEIM 2018-BAN
2018. szeptember 01. írta: K. Virág Viki

NYÁRI KEDVENCEIM 2018-BAN

Bár még egyelőre csak a naptár szerint, de ma már hivatalosan is itt az ősz, úgyhogy arra gondoltam, hogy a nyár méltó búcsúztatásaként összegyűjtöm a kedvenc termékeimet, amiket az utóbbi pár hónapban használtam. Talán a terhesség miatt, vagy talán azért, mert a nyár nagy részét itthon töltöttem, csak nagyon minimális terméket használtam úgy összességében. Azokat viszont szinte egytől-egyig nagyon megszerettem.

 

img_7124.JPG

 

AVON Anew Clean sminklemosó balzsam

Az AVON Anew Clean sminktisztító balzsamjáról már az Instagramon meséltem Nektek, hogy mennyire bevált. Nagyon lelkes voltam amikor megjelent, mert eddig csak a The Body Shop-nál láttam hasonló terméket, annak viszont az ára nálam már a lélektani határ felett van, úgyhogy azt végül sosem próbáltam ki. Így utólag annyira nem is bánom, mert ez a sokkal olcsóbb AVON-os változat is maximálisan hozta azt, amit elvártam tőle. Nagyon fontos, hogy száraz kézzel nyúljunk bele, és úgy oszlassuk el a bőrünkön, különben csak csúszkál a vizes felületen. Én úgy szoktam használni, hogy a tenyeremben alaposan összedörzsölöm, így a kézmelegtől megolvad a balzsam és nagyon szépen fel lehet vinni az arcbőrre. Körkörös mozdulatokkal belemasszírozom a bőrömbe, a szempillák területét sem hagyom ki, nekem nagyon szépen leszedte róluk a spirált, aztán egyszerűen meleg vízzel meg egy kis Bioderma olajos tusfürdővel lemosom a maradékot. Ahogy fentebb is írtam, én a legtöbbször nagyon minimál sminket viseltem idén nyáron, egy kis alapozó, kontúr, pirosító, szempillaspirál és szemöldökformázó. Ezekkel nagyon ügyesen megbirkózott ez balzsam, és emellett még egy kis extra hidratálást is adott a bőrömnek, úgyhogy ha elfogy itthonról a rengeteg sminklemosó, akkor biztos, hogy újra fogom vásárolni. Most egyébként akciósan 1.999 Ft-ba kerül a webshopban. 

 

AVON Luxe Cashmere Complexion 2 az 1-ben alapozó - Natural Glamour

És ha már AVON, akkor jöjjön tőlük még egy kedvenc. Ezt az inkább BB krémnek nevezhető 2 az 1-ben alapozót még azt hiszem tavaly kaptam a cégtől kipróbálásra, de akkor annyi minden várakozott kipróbálásra, hogy végül nem estem neki. Idén viszont amikor pakolásztam elő a nyári sminktermékeket, akkor a kezembe akadt, és mivel színben passzolt, gondoltam teszek vele egy próbát. Nagyon enyhe fedése van, pont ezért is szerettem meg annyira, mert nem képez vakolatot az arcon. Sőt, egyáltalán nem is látszik, hogy van valami az arcunkon, mert inkább csak egységesíti a bőrt. Úgyhogy nomakeup makeup-hoz tökéletes választás. Bár kasmír puhaságot ígér, szerencsére nem fénylik tőle a bőr, úgyhogy szerintem még normál bőrtípussal is működhet. Olyan kimondottan tartósnak azért nem mondanám, de egy 4 órát azért így is kibír.

 

Maybelline Instant Pore Eraser pórusfinomító primer

A sminkeknél maradva a Maybelline Pore Eraser mellett nem mehetek el szó nélkül, mert bár minimál smink, meg minden, ez azért minden alkalommal felkerült az alapozóm alá. Valamennyire mattítja is a bőrt, én viszont nem ezért szerettem használni, hanem azért mert szépen feltöltötte az orrom körüli hatalmas pórusokat, amikbe így nem tudott beleülni az AVON BB krémje (és gyakorlatilag semmilyen más alapozó sem). Ez sem idei újdonság, viszont ha Ti is hasonló problémával küszködtök, akkor érdemes lehet tennetek vele egy próbát. 

 

img_7153.JPG

 

L'Oreal Infallible Blush Paint - The Pinks

Sose voltam az a nagy pirosítós lány, évekig elvoltam a Bourjois Rose Frisson árnyalatával, de egy idő után annyira felidegesített azzal, hogy folyton megkeményedett a teteje, hogy kerestem valami mást. Akkor jött a képbe a L'Oreal The Pinks pirosító palettája. Bár 5 színt tartalmaz maga a paletta, van olyan, amit még ki sem próbáltam belőle. Igazából a középső Peony Rose árnyalat nekem annyira bejött, hogy szinte csak ezt használom belőle. Ez a fenti képeken látszik is. :D Bár pirosítónál számomra egyáltalán nem szempont, de azért megemlítem, hogy nagyon finom cukorkás illata van a festéknek. Ez csak akkor érezhető, ha beleszippantunk a palettába, tehát az arcon már semmi nem érződik belőle, de már csak ezért is jó érzés elővenni. Nem extrémen pigmentált, de én pont ezért szeretem, mert így tutira nem lehet bohóc arcot festeni vele. A másik dolog pedig ami miatt nagy kedvencem lett az az, hogy annyira univerzális színe van, hogy világosabb és sötétebb bőrön is gyönyörűen mutat, így a szezon elején hófehéren és lebarnulva is tudom használni. Az egyetlen hátránya, hogy a mérete miatt nem az a táskába dobálós fajta, de ennyi színért cserébe ezt el kell engednünk.

 

MAC Prep+Prime Fix+

A MAC Fix+ volt az egyetlen arcápoló, amit minden egyes nap használtam idén nyáron. Egy korábbi videóban már meséltem Nektek róla, hogy mi mindenre használható, de én mostanában csak hidratálóként szoktam bevetni. A reggeli és az esti arcmosás után egyszerűen átfújom vele az arcom és ezzel le is van tudva a hidratálás. Kellemesen felfrissíti és táplálja a bőrt, finom illata van, úgyhogy nálam abszolút kedvenc lett. Lassan elfogy ez a flakon, és egyelőre még gondolkozom, hogy ezt vegyem-e újra, vagy kipróbáljam a KAP It Mist Be Love! arcpermetét. Ez utóbbi valamivel drágább, de annyira jókat írnak róla a Krémmánián, hogy végül lehet, hogy beadom a derekam.

 

Yves Rocher Virágzó cseresznyefa EDT

Illatok terén elég vegyes az ízlésem, ősszel és télen imádok karakteresebb illatokat használni - most éppen a Carolina Herrera Good Girl parfümjére fáj a fogam, de a Paco Rabanne Olympea is hatalmas kedvenc), tavasszal és nyáron pedig a nagyon visszafogott, virágos illatokat kedvelem. Ezek közül is egy hatalmas szerelem számomra a cseresznyevirág illata, úgyhogy ha valamelyik márka megjelenik egy cseresznyevirágos termékkel, akkor arra általában le szoktam csapni. Az Yves Rocher Virágzó cseresznyefa EDT-je az egyik legfinomabb cseresznyevirág illatú termék, amit valaha próbáltam, és ezt a terhességem első felében is nagyon szerettem használni, pedig a legtöbb parfümöt most nem nagyon viseltem el magamon. Szóval ez tényleg egy nagyon könnyed és kedves illat, minden egyes alkalommal a tavaszt juttatja az eszembe. Nem túl tartós, tekintve, hogy EDT, de a meleg nyári napokon én amúgy sem szeretem nagy illatfelhőkkel körbevenni magam.

 

Yamuna Szőlőmámor Fürdő- és testolaj

A lista utolsó helyén egy testápolási kedvencet szeretnék Nektek bemutatni, ami nem más, mint a Yamuna Szőlőmámor nevű szőlőmagolajos fürdő- és testápoló olaja. Még valamikor tavasszal küldte el a cég kipróbálásra nekem ezt a terméket, és mivel én nem nagyon szoktam sem fürdőkádban fürdeni, sem olajjal testápolózni, először nem igazán tudtam, hogy mire tudnám elhasználni. Aztán ahogy elkezdett nőni a pocakom, kitaláltam, hogy ezzel fogom kenegetni, méghozzá úgy, hogy zuhanyzás után, a nedves bőrbe belemasszírozom. Nagyon finom illata van, részben ezért is lett nagy kedvencem (bár igazából a Yamuna teljes szőlőmagolajos termékcsaládjának imádom az illatát), másrészt pedig azért mert sokkal táplálóbbnak tűnt, mint bármelyik kismama krém vagy testvaj. Hetente egyszer-kétszer azért kiegészítettem a Dm-ben kapható Alverde Mamaglück testvajjal az esti kenegetést, de alapvetően a Szőlőmámor olaj után sem húzódott soha a bőröm, pedig már elég sokat nőtt. Elvileg használható fürdővízbe keverve is, gondolom úgy is ad egy kellemes hidratáltságot a bőrnek, de célzottan is bátran lehet használni egy-egy terület ápolására. 

 

Nos ezek voltak a kedvenc nyári termékeim 2018-ban, amiket Nektek is szívből tudok ajánlani. Szerintem nem fogtok bennük csalódni. Én lélekben már teljesen ráhangolódtam az őszre, úgyhogy alig várom, hogy újra elővehessem az őszi kencéimet, illetve kipróbálhassak néhány újdonságot. Szóval a blogon mostantól már őszi témájú posztokat fogok hozni Nektek, remélem Ti is felkészültetek az évszakra. :) 

 

Nektek mik voltak az idei nyár nagy kedvencei?

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr5314215171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása