HÚSVÉTI GIFT SWAP
2016. március 27. írta: K. Virág Viki

HÚSVÉTI GIFT SWAP

A Rami által szervezett Gift swap-eket általában már mindig csak akkor láttam, amikor bemutatták a lányok, hogy kinek mi lapult a csomagjában. Most a Húsvéti "körnél" viszont sikerült időben elkapnom a dolgot, így én is jelentkeztem a játékra. A sorsoláson úgy adódott, hogy én Dorkától, a Dorka Pan bloggerétől kaptam csomagot. Nagyon izgultam, hogy vajon miket választ majd nekem, és utólag azt mondom, hogy ennél klasszabb csomagot én sem tudtam volna magamnak összeállítani. 




Tulajdonképpen egy komplett kényeztető csomagot kaptam, amivel egy klassz kis home-spa napot lehet majd tartani. Volt a csomagban egy avokádó olajat tartalmazó fürdősó az Isanától, ami remélhetőleg tényleg a nyugalom szigetére repít majd, illetve egy sheavajas lábfürdő a Baleától. Ezt a kis lábfürdőt nézegettem már egy ideje, úgyhogy nagyon örülök, hogy végre kipróbálhatom. Szerencsére a fürdőzés utáni testápolásra is gondolt Dorka, a Baleatól választott egy limitált kiadású testápolót, ami a Frost Flower nevet viseli. Nagyon fincsi rózsás, friss illata van, az állaga alapján a melegebb időben szerintem nagyon fogom majd szeretni.

A testápolási termékek mellett kaptam néhány arcra és hajra való szépítő kencét is. Volt itt egy szuper uborkás-almás arcpakolás ami elvileg kíméletesen tisztítja a bőrt, hidratálóként pedig egy Rival de Loop bőremelő koncentrátum ampulla. A szokásos hidratálókrémek mellett időnként szeretem ilyen kis extrákkal is ápolni a bőröm, úgyhogy ennek a párosnak különösen örülök, ugyanis korábban még nem próbáltam őket. Ahogyan a Swiss-O-Par maracuja illatú vitaminos hajkúráját sem. Hajápolókkal amúgy is gyakran szoktam kísérletezgetni, úgyhogy a következő hajmosásnál ezt biztosan ki fogom majd próbálni.




Egy nagyon helyes madártoll hatású effekt fedőlakk is került a csomagomba az Essence-től, és bár egy ideje már csak egyszínű manikűröket viseltem, ezek az apró kis díszek annyira visszafogottak benne, hogy egy tavaszi manikűrben mindenképpen be fogom majd vetni a gyűrűsujjam díszítésére. 

A testi feltöltődés mellett Dorka a lelki tuningra is gondolt. A kozmetikumok mellé csomagolt egy kis csokoládét, egy gránátalmás Karamalz-ot, és egy kis müzlit is. Ami pedig külön megmelengette a lelkem, az a személyre szóló, kézzel írt levélkéje és a benne lévő jókívánságok voltak. 




Nagyon örülök, hogy részt vehettem a játékban, és ezúton is köszönöm Dorka ezt a fantasztikus meglepetést, az én Húsvétomat abszolút bearanyoztad ezzel a kedves kis csomaggal. Ha kíváncsiak vagytok, hogy a többiek mit kaptak, akkor lent a lányok neveire kattintva meg tudjátok nézni.


A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr6313560167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása