ÍGY NYARALJ HELYTAKARÉKOSAN - MINI KOZMETIKUMOKAT A NESZESSZERBE!
2018. július 26. írta: K. Virág Viki

ÍGY NYARALJ HELYTAKARÉKOSAN - MINI KOZMETIKUMOKAT A NESZESSZERBE!

Ahogy visszaemlékszem, világ életemben hatalmas bőröndökkel indultam neki a nyaralásoknak. Ruhákból általában dupla (vagy tripla) adagot vittem, mint ahány napra mentünk, így azoknak a felét úgy hoztam haza, ahogy elvittem. A kozmetikumoktól (sampon, balzsam, tusfürdő, testápoló, naptej, napozás utáni balzsam) viszont mindig sajnáltam a helyet. Igazából nem is csoda, hiszen ha ezekből csak egy normál kiszerelést (250 ml) nézünk, már akkor is egy fél bőröndnyi helyet elfoglalnak. Éppen ezért idén megfogadtam, hogy felkutatom a drogériák mini részlegét, és mindenből csak egy kis utazó méretű kiszerelést fogok magammal vinni, így hazafelé sem kell majd a félig üres flakonokat hurcolnom. 

 

img_6520.JPG

 

A Dm saját márkáinak - a Baleának és a Dontodentnek- a kínálatában igazából meg is találtam mindent, amire egy 5 napos utazáshoz szükségem lehet. Van náluk folyékony arctisztító, fogkrém, sampon, hajbalzsam, tusfürdő, testápoló, dezodor, sőt még naptej is, úgyhogy a teljes "menetfelszerelésem" most gyakorlatilag annyi helyet foglal, mint 2 normál kiszerelésű kozmetikum. 

Én egyébként is szeretem a Baleát, mert ár-érték arányban nézve nagyon jó kis termékeik vannak. Az arcmaszkjaikat például különösen szeretem, mert a legolcsóbbak a piacon, hatásukban viszont simán verik a nagyobb márkák sokkal drágább termékeit. Nemrégiben írtam is néhány home spa-s Balea kozmetikumról, ha még nem láttátok volna, akkor IDE kattintva el tudjátok olvasni. 

Na de kanyarodjunk vissza a minikhez. Ezek nemcsak azért nagyon praktikusak, mert olcsón beszerezhetőek, és kis helyet foglalnak, hanem azért is, mert ha véletlenül otthon felejtünk valamit, vagy a nyaralás alatt hirtelen elfogyna egy termék, akkor nem kell a nagy kiszerelést megvenni, hiszen egy pár napot simán ki lehet húzni ezekkel a picike kiszerelésekkel is. 

 

img_6529.JPG

 

És, hogy teljes legyen a kép, nézzünk egy pár árat is: a normál bőrre való aloe verás frissítő arctisztító gélből például a 20 ml-es kiszerelés 179 Ft-ba kerül. De hasonlóan baráti áron kapható náluk az 50 ml-es kiszerelésű érzékeny fejbőrre való zabtejes sampon is, az 249 Ft-ba kerül.

Azt, hogy a Ti közeletekben hol található Dm drogéria, a hivatalos weboldalon lévő keresővel könnyen kideríthetitek a település megadásával. Ez akkor tud nagyon jól jönni, ha olyan helyen nyaraltok, ahol még nem derítettétek fel az üzleteket.

Ha Ti is szeretnétek helytakarékosan utazni, akkor bátran merem Nektek ajánlani a Dm mini kiszerelésű kozmetikumait, amiknek a nagy része egyébként újratölthető. Tehát a következő utazásra, nyaralásra akár az otthoni kozmetikumokkal is simán fel tudjátok őket tölteni.

 

Ti, hogyan szoktatok egy pár napos nyaralásra csomagolni? Ha van valami jó kis helytakarékos praktikátok, akkor írjátok meg mindenképpen!

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr7714132883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása