ÁPRILISI SZÉPSÉGÚJDONSÁGOK
2018. április 28. írta: K. Virág Viki

ÁPRILISI SZÉPSÉGÚJDONSÁGOK

A hónap végéhez közeledve ideje, hogy beszámoljak nektek az áprilisban kipróbált szépségújdonságokról. A termékeket elnézve most már egyértelműen kijelenthető, hogy itt az igazi jó idő, hiszen csupa olyan dologról lesz szó, amik a nyarat idézik. Mutatok egy klassz kis fényvédőt, és a bikiniszezonra való felkészüléshez is hoztam egy-két újdonságot, úgyhogy ha felkészültetek az újdonságokra, akkor nézzük is őket szépen sorban.

img_5904_2.JPGimg_5918.JPG

 

MAC mini rúzs - Mehr

Bár a bevezetőben testápolási termékekről írtam, volt két dekorkozmetikai újdonság is a hónapban, úgyhogy gondoltam, hogy tudjuk le előbb ezeket. Amikor megláttam az első képeket a mini MAC sminktermékekről, annyira szurkoltam, hogy nálunk is lehessenek őket kapni. Nagyon szeretem a márkát, főleg az alapozóikat és a rúzsaikat, és hát ez utóbbiból most már néhány árnyalatot kis kiszerelésben is meg tudunk vásárolni. Első körben a 10 legkedveltebb szín készült el mini kiszerelésben, egészen pontosan a következők: Whirl, Diva, Velvet Teddy, Sin, Mehr, Ruby Woo, D For Danger, Chili, Russain Red, Twig. Az árnyalatokat itt meg tudjátok nézni, de mivel én több helyen is azt hallottam, hogy eléggé eltérőek ezek a színek a valóságban, azt javaslom, hogy ha van rá lehetőségetek, akkor mindenképpen nézzétek meg őket élőben is a vásárlás előtt. A debreceni Fórumban lévő Douglasban például kapható közülük jó pár árnyalat, én ott vettem meg a Merh-t, ami egy tökéletes nude szájszín. Krémes, hidratáló textúrája van, napközben többször is meg kell igazítani, de én nem bánom, mert egyébként nagyon kényelmes viselni. 2.990 Ft-ért szerintem szuper vétel, főleg, hogy a maga 1,8 grammjával ez már egy elhasználható mennyiség.

 

Inglot HD Lip Tint Matte Rouge - 45

Talán már ti is hallottatok róla, hogy áprilisban megnyílt az első Inglot üzlet Magyarországon az Aréna Mall-ban. Maga az üzlet elég picike, emiatt a nyitó rendezvényen is óriási volt a tumultus, viszont az aprócska méretéhez képest jócskán van miből válogatni annak, aki benéz hozzájuk. A rendezvényen kaptam egy matt szájfényt kipróbálásra, minek a színe ugyan nem áll túl közel hozzám, a textúráját egészen megszerettem. Mattra szárad, tudjátok, hogy nekem ezek a kedvenceim, és szerencsére nem szárítja agyon az ajkaimat. Azt vettem észre, hogy a tartóssága valamivel jobb, mint a többi matt szájfénynek, amiket eddig próbáltam. Egy nem túl zsíros étkezést simán kibír, ezért is nagy érvágás, hogy a szín nem igazán passzol hozzám, mert amúgy meg tök jó lenne hordani akár munkába is, hiszen nem kell folyton nézegetni, hogy éppen nincs-e még lekopva. 

 

img_5803_1.JPG

 

Bioderma Photoderm MAX SPF50+

Egy nagyon izgalmas sajtótájékoztatón jártam a hónap első felében, ahol a fényvédelemről volt szó. A Bioderma szervezte az eseményt, és amellett, hogy megismerkedhettünk a fényvédős termékeikkel, egy igazán tartalmas és élvezetes "kerekasztal" beszélgetést hallgattunk végig a fényvédelem fontosságáról és az ezzel kapcsolatos tippekről egy bőrgyógyász szemén keresztül. Azt már mindannyian tudjuk, hogy a nap káros sugarai ellen nemcsak a tavaszi-nyári időszakban kell védekezni, mégis ilyenkor kerül jobban a köztudatba ez a téma. Ami viszont ennél is szomorúbb, hogy sokan ilyenkor sem használnak semmilyen fényvédőt, így amellett, hogy a bőrük sokkal hamarabb fog megöregedni, még a bőrrák veszélyeinek is kiteszik magukat. Hamarosan tervezek ezzel kapcsolatban írni egy posztot, mert nagyon fontosnak érzem ezt a témát, ezzel együtt pedig kicsit elhanyagoltnak is. Addig is dióhéjban jöjjön néhány gondolat a Photoderm MAX Brume Solaire SPF50+ fényvédős spray-ről. Ahogyan a nevében is benne van, ez egy 50 faktoros fényvédő, ez a legerősebb, amivel eddig valaha találkoztam. Arcra és testre is használható, miután alaposan felráztuk, egy 20 cm-es távolságról fújva gyakorlatilag néhány mozdulattal akár az egész testünket védelem alá tudjuk helyezni. Ha arcra szeretnétek használni, akkor a tenyeretekbe fújjátok, és úgy kenjétek be vele az arcotokat. Amilyen gyorsan lehet vele dolgozni, annyira gyorsan be is szívódik, persze azért hagy egy vékonyka fénylő réteget a bőrön. De ne olyanra gondoljatok, mint a legtöbb 50 faktoros naptejnél, hogy szinte fehérre színezi a bőrötöket. Kellemes, púderes-virágos illata van, szóval ez sem fog emlékeztetni a klasszikus naptejekre. Szerintem nagyon praktikus ez a kiszerelés, mert egyrészt gyorsan lehet vele haladni (ez a gyerekeknél egy különösen kritikus pont), másrészt pedig abszolút táskabarát, hiszen a kupakján van egy biztonsági zár, szóval ha a megfelelő irányba tekerjük, akkor biztosan nem fog kinyomódni.   

 

img_5788.JPG

 

The Body Shop - Angol rózsás testjoghurt és tusfürdő

Ha az mondom, hogy The Body Shop, akkor szerintem a legtöbben rögtön a testvajakra gondolnak, ami nem is csoda, hiszen ez az ikonikus - és ha jól emlékszem, akkor a legelső - termékük. A márka viszont rájött arra, hogy bár a világon több millióan imádják a testvajaikat, az utóbbi időben jelentősen megváltoztak a testápolási szokások. Ma már mindenki rohan, reggel a munkába, este pedig az ágyba, így sokszor időhiány, vagy fáradtság miatt elcsaljuk a testápolózást, még akkor is, ha a bőrünk amúgy igényelné. Erre a problémára fejlesztette ki a The Body Shop a testjoghurtokat, amik - nem túlzok - 15 másodperc alatt teljesen beszívódnak, és emellett még hidratálják is a bőrt. Több mint 2 hete tesztelem, és még egyszer sem fordult elő az, hogy mire minden testrészemet bekentem vele, még várnom kellett volna, hogy beszívódjon a krém. Szóval ha ti is állandóan rohantok, és eddig az volt a kifogásotok a testápolózásra, hogy nincs időtök, vagy kedvetek kivárni, mire teljesen beszívódik a krém, akkor ezt mindenképpen ki kell próbálnotok. 6 illatban kapható: mangó, mandulatej, eper, moringa, kókusz és angol rózsa. Én ez utóbbit használom, és egyszerűen szerelmes vagyok az illatába. Friss és üde rózsaillata van, egyáltalán nem nyanyás, úgyhogy ezt bátran merem ajánlani.

A testjoghurt mellé kaptam egy illatban hozzá passzoló tusfürdőt is, amiről annyit érdemes tudni, hogy sokkal sűrűbb állaga van, mint a legtöbb tusfürdőnek, már-már kicsit zselészerű. Kevés kell belőle és sokáig lehet érezni az illatát önmagában is, de ha kiegészítjük a British Rose testjoghurttal, akkor lesz igazán tartós az illata. 

 

img_5771.JPG

 

Yamuna Feszesítő zselé és Édes Maracuja testradír

A Yamuna ebben a hónapban is elhalmozott minket újdonságokkal. Bár még csak április van, ők már javában készülnek a bikini szezonra, úgyhogy ehhez kapcsolódóan küldték el a Feszesítő-alakformáló csomagjukat. Ami egészen pontosan egy zöld tea és zöld kávé kivonatot tartalmazó Feszesítő zselét, és egy shea vajas Édes maracuja testradírt tartalmaz. Tudjátok, hogy én nem hiszek abban, hogy csupán egy krémtől majd leolvadnak rólunk a felesleges kilók és eltűnik a narancsbőrünk, így azokkal a termékekkel, amik ezt ígérik, mindig kritikus vagyok. Szerintem a megfelelő testmozgás, és a változatos, kiegyensúlyozott és egészséges táplálkozás az, amivel látványos és tartós eredményt lehet elérni, és ezek mellé kiegészítésképpen jöhetnek a különféle feszesítő kozmetikumok. Nagyon szimpatikus a Yamuna kommunikációjában az, hogy nem próbálja meg másnak beállítani a termékét, mint ami. Nem ígéri, hogy ettől a zselétől eltűnik a narancsbőr, hanem azt mondja, hogy rendszeres használattal simább, feszesebb tónusú és rugalmasabb lesz a bőrünk, és emellett a testmozgás fontosságára is felhívja a figyelmet. 

Az Édes Maracuja testradír szintén jó kiegészítése lehet egy életmódváltó programnak, hiszen segít eltávolítani az elhalt hámsejteket, így mondhatni felfrissíti a bőrt. Sűrű és kemény állagú, zuhanyzás közben viszont feloldódnak a benne lévő cukorszemcsék és a jótékony olajok, így valóban hidratált lesz utána a bőr.

 

Ti milyen szépségújdonságot fedeztetek fel áprilisban?

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr7413877720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása