VÁRANDÓSNAPLÓ 1. - KISMAMAKÉNT IS CSINOSAN
2018. július 24. írta: K. Virág Viki

VÁRANDÓSNAPLÓ 1. - KISMAMAKÉNT IS CSINOSAN

A várandósságom első pillanatától kezdve azt vártam, hogy végre kívülről is lehessen látni, hogy kisbabákat várok, és büszkén mutogathassam a kerekedő pocakomat (ezzel a szóval még mindig barátkozok, úgyhogy ha van jobb ötletetek rá, akkor azt írjátok meg légyszi :D). Igazából már az elején eldöntöttem, hogy nem szeretnék túl sok klasszik kismama ruhát venni, inkább olyan darabokkal egészítem ki a ruhatáramat, amiket aztán a terhesség után is tudok majd viselni. Ezt eddig sikerült tartanom, de az is igaz, hogy még csak most jön majd az igazi növekedés. 

Az első trimeszterben gyakorlatilag a korábbi ruháimat hordtam végig, annyi kivétellel, hogy a gyakori puffadás miatt a nadrágokat már nem tudtam teljesen becipzározni, de a lenge felsők alatt ez egyáltalán nem látszott. Most az egyszer bántam azt, hogy minden nadrágom teljesen passzos, jó lett volna egy-két sztreccsesebb anyagú, kényelmesebb derekú fazon, de végülis ezzel a kis csellel simán viselhetőek voltak.

Nagyjából a 4. hónap elején kezdett látszani, hogy babák vannak a dologban, nem pedig egy dupla ebédet toltam le épp. (Sokszor sajnos még egy szimplával is megharcoltam.) Vicces volt ez az időszak, mert amikor találkoztam valakivel, sokszor észrevettem, hogy a hasamat nézi, de nem mer rákérdezni, csak magában őrlődik, hogy vajon terhes vagyok-e vagy sem. :D 

Szerencsére most, hogy itt a jó idő, a nyári ruháimat minden probléma nélkül tudom hordani, a hűvösebb napokra pedig beszereztem a H&M-ben egy mama-leggingset. Ez a világ legnagyobb találmánya, de tényleg. A has részen van egy viszonylag nagy "betét", így szerintem a várandósság végéig simán tudom majd hordani. Hidegebb napokon ezt szoktam viselni valamilyen tunikával.

Ahogy elkezdtem kerekedni, kellett némi inspiráció és új ötlet öltözködés terén, úgyhogy Pinteresten kutakodni kezdtem kismama-divattal kapcsolatban. Onnan jött ez a magas derekú szoknya + "crop top" ötlet, amihez a Pepcoban találtam meg a tökéletes darabokat. Teljesen beleillettek a korábbi elképzelésembe is, hiszen ezeket a terhesség után is simán fogom tudni hordani, emellett pedig elképesztően olcsók voltak. A felső 1500 Ft-ba került, a szoknya pedig ha jól emlékszem, akkor 2300 Ft körül volt. 

Ez az első igazi "pocakvillantós" ruhám, úgyhogy nagyon sokszor ez van rajtam. Szépen kiemeli amit ki kell, és az anyaga is nagyon kényelmes, úgyhogy nem feszengek benne. Kiegészítőkben teljesen a minimálra szoktam menni. Itt éppen egy lapos talpú Vagabond szandát, egy ezer éves F&F oldaltáskát, és a kedvenc Daniel Wellington órámat párosítottam a ruhához.

 

4.JPG

img_6657.JPG

1.JPG

  

Nektek mi (volt) a kedvenc ruhadarabotok/összeállításotok kismamaként? Hogyan oldjátok (oldottátok) meg az öltözködést várandósan?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr6314131769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása