12 SZÍVMELENGETŐ ANYÁK NAPI AJÁNDÉKÖTLET
2018. április 27. írta: K. Virág Viki

12 SZÍVMELENGETŐ ANYÁK NAPI AJÁNDÉKÖTLET

Bár még nem vagyok édesanya, az anyák napja az egyik legkedvesebb ünnep a számomra. Ilyenkor mindig valami kézzel készült ajándékkal szoktam meglepni anyukámat, mert szerintem ezek a legszemélyesebbek. Mivel már csak bő egy hét van hátra anyák napjáig, elkezdtem ötletek után kutatni, és arra gondoltam, hogy a kedvenceimet nektek is megmutatom. Hátha segítek megtalálni a tökéletes meglepetést. Azokra is gondoltam, akiknek nincs idejük kézzel készíteni ajándékot, úgyhogy hoztam néhány instant megvásárolható ötletet is.

 

1. Ajándékdoboz apró meglepetésekkel

da7cc9d69a15a3437b3dbdf16bc9822b.jpg

A személyes kedvenceim a tematikus dobozok. Én valamelyik éven egy wellness csomagot készítettem anyukámnak, amivel egy kis én-időt ajándékoztam neki. Arcmaszkot, egy szép körömlakkot, testápolót, csokoládét, és még néhány apróságot rejtettem el egy szép dobozkába, és írtam hozzá egy levelet, hogy hogyan használja fel a kincseket. Úgy láttam rajta, hogy imádta, úgyhogy ezt bátran merem nektek is ajánlani. De bármilyen más témában összeállíthattok ilyen kis csomagokat, akár filmezéssel, akár a saját hobbijával kapcsolatban.

 

2. Egy könyv, amire már régóta vágyik

76bcdda4cae3962480f061886fa6e628.jpg

Ha tudod, hogy anyukád szeret olvasni, akkor egy könyvvel biztosan nem lőhetsz mellé. Lepd meg egy nagy kedvencével, vagy egy olyan darabbal, amire már régóta vágyik, esetleg egy olyannal, ami sokat jelent neki. Az elejébe pedig írj valamit, úgy sokkal személyessé tudod varázsolni. 

 

3. Fényképalbum

2123d0e3cbb091c6afa987ba6370f9cb.jpg

A fényképalbum szerintem egy olyan örök klasszikus, ami bármikor bevethető, hiszen melyik anyuka ne szeretne fényképeket nézegetni és közben nosztalgiázni? Hívass elő néhány közös képet magatokról és rendezd őket egy szép albumba. Ha viszont a modernebb megoldásokat kedveled, akkor készíthetsz egy fotókönyvet is. Mi az esküvői fényképeinkből csináltattunk egy-egy albumot a szüleinknek, ami nagyon nagy sikert aratott. Most a Bónuszbrigádon éppen akciós a 30 és a 80 oldalas verzió. 

 

5. Scrapbook album

b67c1e52e5c81faef4ee5ace807cef8c.jpg

Ha szeretsz kreatívkodni, akkor a fényképalbumot továbbgondolva készíthetsz akár scrapbook albumot is. Ehhez ugyan úgy elő kell hívatnod a képeket, amiket aztán színes papírokkal, matricákkal, és mindenféle kellékkel tovább dekorálhatsz. Arra azért készülj, hogy ez elég időigényes, úgyhogy érdemes már most hozzálátnod.

 

6. Egy csokor virág

d9f45ff56a38dfa52f3626aa17bb6180.jpg

Anyák napján szerintem virágból adnak el a legtöbbet világszerte. Ha te is maradnál ennél a jól bevált ajándéknál, viszont szeretnéd, ha "örök életű" lenne, akkor egy ilyen művirágból készült fali dekoráció jó ötlet lehet. Sokan viszolyognak a művirágtól, viszont ma már egészen élethű darabokat is lehet kapni, úgy ez nem lehet akadály.

 

7. Válogatás a kedvenc zeneszámaiból vagy filmjeiből

d64c8c112c5cbb08a69354046594281c_1.jpg

Én néhány éve apukámat leptem meg egy filmes válogatással. Ő nagyon szereti a II. világháborúval kapcsolatos filmeket, úgyhogy ezekből összegyűjtöttem amennyit csak tudtam. Ez azért is egy jó ajándék, mert ezzel is egy kis kikapcsolódást, és én-időt tudsz ajándékozni, amiből az anyukáknak a legkevesebb van.

 

8. Anya - lánya ékszer

d79f856c99aae4738a54a4926b0c8af2.jpg

Emlékszel még a barátság-nyakláncokra? Általában egy kettétörhető szív medál volt rajtuk, aminek az egyik fele nálunk, a másik fele meg  barátnőnknél volt, ezzel is szimbolizálva, hogy ketten vagyunk egy egészek. Ugyanez működik az anya-lánya ékszereknél is, amikből Etsy-n csodás darabokat lehet találni. 

 

9. Ékszer charm

9c276c8fadcaec1e18a49817c3d96249.jpg

És ha már az ékszereknél tartunk, akkor a Pandorát és a Thomas Sabo-t mindenképpen meg kell említenem, ugyanis csodaszép "elmékőrző" apróságaik vannak. Ezek a karkötőkre és nyakláncokra fűzhető kis medálok rengetegféle stílusban elérhetőek, így minden alkalomra megtalálhatjuk a megfelelő darabot, legyen az születésnap vagy éppen anyák napja. 

 

10. Happines Jar

50401366e1f18ee2713abd8697db9c75.jpg

Dekorálj ki egy befőttes üveget, vegyél néhány színes papírt és írj össze minél több olyan anyukáddal kapcsolatos emléket, amire szívesen gondolsz vissza. Aranyos történetek, emlékezetes pillanatok, vicces sztorik vagy mondatok, esetleg olyan dolgok, amiért hálás vagy neki. Szerintem nagyon megható ajándék.

 

11. Kreatív kép

03b40683439abf299b83cec2179318e9.jpg

Tavaly anyák napjára egy hasonló képet készítettem anyukámnak, emlékszem, hogy akkor kezdtem el ismerkedni a PhotoShop-pal, úgyhogy abban terveztem meg. (Az Instán mutattam is akkor egy képet róla.) Szóval ha nincsenek feláldozható Scrabble betűid, akkor is könnyen tudsz készíteni ilyen képet.

 

12. Napló

b48d76a6f8cce6835135f502197a944e.jpg

Grafomániás anyukáknak tökéletes ajándék lehet egy szép napló, amibe akár írhatsz valami kis felvezetőt, vagy elrejthetsz benne néhány kedves üzenetet, esetleg egy-két közös képet. 

 

Ha tetszett valamelyik ötlet, és úgy gondolod, hogy az ismerőseidnek is hasznos lehet, oszd meg velük is ezt a bejegyzést.

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr7013874154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása