OUTFIT: FEHÉR CSIPKECSODA
2018. május 25. írta: K. Virág Viki

OUTFIT: FEHÉR CSIPKECSODA

A legutóbbi outfit poszttal kapcsolatban rekordszámú visszajelzést küldtetek, ezért arra gondoltam, hogy mostantól gyakrabban megmutatom majd a kedvenc összeállításaimat. Most egy kicsit elegánsabb szettet hoztam, amit a pünkösdi hétvégén viseltem egy sétálgatós városnézés során. A fehér csipkeblúz és a rövidnadrág is idei szerzemény, a blúz a Tosave-ről van, a nadrágot pedig a Lidl-ben vásároltam. Mindig meglepődök, hogy milyen jó kis rucikra lehet náluk bukkanni.

 

img_6222.JPG

 

A felső bár hosszú ujjú, a szellős mintáknak köszönhetően egyáltalán nem fullasztó ebben az átmeneti tavaszi-nyári időben sem. De mivel mindenhol átlátszik, én egy testszínű topot fel szoktam venni alá. Nagyon szépen ki van rajta dolgozva minden egyes részlet, és az anyaga is meglepően erős, jó minőségű. Ennyi pénzért nagyon jó vételnek tartom. 

A nadrág kényelmes anyagú, lenge, de mégis követi a test vonalát, úgyhogy szerintem nagyon csinos. A képeken nem nagyon látszik, de van rajta egy kis megkötős masni is az elején.

Az oldaltáskára még vagy egy éve bukkantam az egyik debreceni Hádában, azóta is ez az egyik kedvencem. Az órát és a karkötőket a táska arany kiegészítőihez választottam. Korábban már írtam az ásványi karkötőkről, azóta is sokszor hordok ilyen darabokat. Ehhez a szetthez egy holdkő és egy hegyikristály karkötőt választottam, amik nagyon jól passzolnak a Classic Petite Melrose DW órámhoz.

 

img_6200.JPG

img_6196.JPG

Felső: Tosave

Nadrág: Lidl

Táska: Háda

Saru: Vagabond

Óra: Daniel Wellington

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr2213992566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása