KÉNYEZTETŐ HOME SPA FILLÉREKBŐL, BALEA TERMÉKEKKEL
2018. április 23. írta: K. Virág Viki

KÉNYEZTETŐ HOME SPA FILLÉREKBŐL, BALEA TERMÉKEKKEL

Ha szoktatok a Dm-ben vásárolni, akkor biztosan nem ismeretlen számotokra a Balea, ami a Dm saját márkája. Én nagyon szeretem a termékeiket, mert jó áron lehet kapni őket, és az árukhoz képest kiemelkedő minőségűek. És hát ki ne szeretné az ilyen párosítást? A legutóbbi Dm-es túrán találtam náluk pár ígéretesnek tűnő újdonságot (nekem legalábbis azok voltak), úgyhogy elhoztam négy különböző ápoló terméket, és a hétvégi kényeztető home spa rituálén be is vetettem őket. A többségük elképesztően jól teljesített, úgyhogy arra gondoltam, hogy gyorsan beszámolok a tapasztalataimról, hogy Ti is ki tudjátok próbálni őket. 

 

img_5813.JPG

 

Ha jól tudom a márka első fátyolmaszkja az Aqua volt, amit rögtön a megjelenéskor ki is próbáltam, és azt egyenesen imádtam. A pozitív élmény után bíztam benne, hogy a Beauty Effect változat is legalább olyan jó lesz. Az első, amin meglepődtem, hogy nagyon-nagyon-nagyon sok anyag volt a maszkon, de mégsem csöpögött vagy folyt. A használati utasítás szerint 15-20 percig kell fent hagyni, de tudjátok, hogy mennyire szeretek kísérletezgetni, úgyhogy addig nem vettem le, amíg teljesen ki nem száradt. Így durván egy 45 percig volt fent az arcomon, majd visszatettem a kis tasakba, hogy felszippantsa a maradék anyagot, és egy második alkalommal is tudjam használni. Az első használat után nagyon látványos volt a végeredmény, mintha az összes anyagot beszippantotta volna a bőröm. Az apróbb, kezdeti ráncok aznapra teljesen eltűntek az arcomról, úgyhogy ezt egy buli előtt simán be lehet vetni instant bőrfiatalítóként. 299 Ft-ért mondhatni ajándék, úgyhogy én biztosan veszek még belőle 1-2 tasakkal tartalékba.

A fátyolmaszk után még aznap kipróbáltam az ajakmaszkot is. Korábban ilyet még sosem használtam, úgyhogy nem igazán tudtam, hogy mire számítsak. A Teint Perfektion Bio Cellulóz névre hallgató ajakápoló maszk egy vékony szilikonos, száj alakú tapasz, aminek mind a két oldalán van egy kis textil védőréteg. Ezt lehúzva kell az ajkakra illeszteni, és 15-20 percig hatni, hogy hasson. A maszk középen ketté van vágva, aminek nem sok értelmét láttam, mert így sehogy sem tudtam normálisan az ajkaim vonalához illeszteni. Ettől függetlenül a hatása meglepően kellemes volt. Nagyon szépen megpuhította az ajkaimat; a száraz, repedezett részek pedig teljesen eltűntek róla. Érdemes olyankor használni, amikor egyedül vagyunk, mert egyrészt elég vicces látvány (ahogyan a fátyolmaszk is), másrészt pedig használat közben ugye egyáltalán nem tudunk beszélni. Maximálisan megéri a 399 Ft-os árát, én télére biztosan fogok még belőle vásárolni.

 

img_5826.JPG

 

A Balea állványt nézegetve nagyon megtetszettek ezek a kis zöld-tea kivonatot tartalmazó szemkörnyékápoló kapszulák. Régóta szerettem volna kipróbálni már ilyeneket, főleg azért, mert mostanában nagyon durván bepüffed a szemem alatti rész reggelre, és persze így 30-hoz közel már az első ráncok is kezdenek megjelenni. A Clinique All About Eyes szemkörnyékápolója sokat segít a helyzeten, de annak elég húzós az ára, úgyhogy most próbálok olcsóbb alternatívát találni rá. Ebben a kis szettben 7 db kapszula található, de egy-egy kapszulában olyan sok anyag van, hogy 2-3 alkalomra is bőven elegendő. Maga a koncentrátum olajos-zselés állagú, eléggé csúszik a bőrre kenve, és hozzátéve elég lassan szívódik fel, így én mindenképpen esti használatra ajánlom. Az összes termék közül ez volt a legdrágább a maga 799 Ft-os árával. Ennyi használat után túl sok változást nem vettem észre a ráncokat illetően, de az biztos, hogy sokkal puhább és simább lett a szemem körüli rész. 

Az utolsó Balea termék, amit kipróbáltam, az egy hajmaszk volt, egészen pontosan a kimondhatatlan nevű Schönheitsgeheimnisse Hafermilch. Mostanában elég sokszor hordom behullámosítva a hajam, és szerettem volna egy kis extra ápolóval csökkenteni a hajkárosodást. Ez egy kifejezetten nyugtató hatású maszk, amit a fejbőrre is fel lehet vinni. Őszinte leszek, én csak a hajhosszra használtam, mert nem akartam, hogy túlságosan elnehezítse a hajtövemet. Azt mondanom sem kell, hogy a hajmosás utáni kifésülés egy álom volt, és szerencsére nem lett olyan nagyon csúszós tőle a hajam, mint a többi hajápolótól, viszont a tapintása nagyon finom és puha lett. Létezik belőle balzsam is, úgyhogy ha elfogy ez a picike tégely, azt mindenképpen ki fogom próbálni. Ez a maszk egyébként 299 Ft-ba került, és egy olyan hajhosszon, mint az enyém, kb. 3 alkalomra elegendő.

Ha Ti is szeretnétek egy kis extra ápolást csempészni a szépségápolási rutinotokba, vagy csak kipróbálnátok néhány pénztárcabarát újdonságot, akkor ezeket a Balea termékeket bátran merem nektek ajánlani. És ami még pluszban jó hír, hogy mostantól akár online is meg tudjátok rendelni őket a Dm webshopjából. Ha a termékek neveire kattintotok, akkor rögtön eljuttok a webshopba. 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr1413856684
süti beállítások módosítása