GLAMOUR NAPI AJÁNLÓ - 2018. TAVASZ
2018. április 13. írta: K. Virág Viki

GLAMOUR NAPI AJÁNLÓ - 2018. TAVASZ

Már javában zajlanak a Glamour napok, de arra gondoltam, hogy talán még nem késő megosztani a kedvenc beauty kencéimet egy ajánló keretében. Főleg sminktermékeket gyűjtöttem össze, mert ezeknek a nagy részét most 50%-os kedvezménnyel lehet megvenni, de hoztam néhány testápolási terméket is. Szóval nézzük, hogy szerintem mikre érdemes lecsapni a tavaszi Glamour napok alatt. 

 img_5666.JPG

Müller - 20% kedvezmény

Első hallásra a 20% nem tűnik túl soknak, viszont ha olyan dolgokra használjuk fel, amiket amúgy is szoktunk vásárolni, illetve, amikre máshol nincsen nagyobb kedvezmény, akkor nem érdemes kihagyni ezt a kupont sem.

Én már évek óta a Batiste szárazsamponját használom, és általában a Müllerben szoktam beszerezni. Igaz, hogy nem a legolcsóbb (teljes áron 1.490 Ft-ba kerül), de ez annyira bevált, hogy már nem is kísérletezgetek mással. A sötétbarna hajra valót szoktam venni, ennek van egy kis színe is, így nem lesz olyan "poros" hatású a végeredmény. 1-2 nappal simán ki lehet vele tolni a hajmosást.

Az elmúlt pár hónapban a Revlon kitekerhető Colorstay Brow Pencil szemöldökceruzáját használtam a szemöldököm formázására, és nagyon megszerettem, mert természetes hatása van és még tartós is. Ez is kapható a Müllerben, így most kedvezményesen tudod kipróbálni. 

 

NYX - 20% kedvezmény

Bár nincs túl sok sminktermékem a NYX-től, sminkfixálót például mindig csak tőlük veszek. Mivel nekem elég száraz a bőröm a Dewy Finish-t szoktam használni, de létezik belőle mattító verzió is.

A másik kedvencem pedig a Soft Matte Lip Cream, ami egy enyhén mattra száradó folyékony rúzs. Nem szárítja az ajkakat és rengeteg csodálatos szín létezik belőle, úgyhogy itt biztosan mindenki megtalálja a neki tetszőt. 

 img_5697.JPG

Clinique - 20% kedvezmény

Január óta használom a Clinique All About Eyes szemkörnyékápolót, amit kifejezetten a szem körüli puffadás eltüntetésére találtak ki. Teljes áron egy horror, viszont tényleg működik, úgyhogy ha egy igazán hatásos ápolót keresel a szemed alatt táskákra, akkor ezt most érdemes elhozni. 

 

Maybelline - 50% kedvezmény

A kedvenc highlighterem az utóbbi időben a Maybelline Master Chrome. Egy leheletnyi elég belőle, ami színt ugyan nem ad az arcnak, viszont csodaszép fénye van. Jól lehet építeni, így hétköznapra és egy alkalmi sminkben is simán megállja a helyét.

Ha egy különleges szemhéjpúder palettát keresel, akkor mindenképpen nézd meg a Maybelline Burgundy Bar palettáját. Gyönyörűséges meleg színek vannak benne: arany, barna, bordó, amik csodásan mutatnak együtt. Barna szeműeknek igazi jolly joker.

 

L'Oreal - 50% kedvezmény

A legjobb drogériás spirál, amit valaha próbáltam, az a Paradise Extatic volt a L'Orealtól. Nekem hasonló pillákat varázsol, mint a Lancome Hypnose Drama, csak az legalább kétszer annyiba kerül. Szóval, ha egy olyan szempillaspirált keresel, ami dúsít, hosszabbít és még szét is választja a pillákat, akkor ezt mindenképpen csekkold le.

 img_5702.JPG

Yamuna - 20% kedvezmény

A Yamuna az egyik kedvenc hazai márkám, és nemcsak azért, mert szinte kivétel nélkül minden termékük bőrbarát, hanem azért is, mert nagyon kedvező áron kínálják őket. Az Avokádós arcradírjuk első látásra szerelem volt, nagyon tetszik benne, hogy egészen apró radírozó szemcsék vannak benne, így akár minden nap bátran használhatom.

A másik nagy kedvenceim pedig a fürdőbombák. Nagyon finom illatuk van, és telis-tele vannak mindenféle jótékony olajokkal, így kellemesen hidratálják és ápolják a bőrt.

 

Rimmel - 50% kedvezmény

A Rimmel rúzsokról eddig nem igazán meséltem itt a blogon, pedig van 2 olyan ajakkencéjük, amik megérdemelnek némi figyelmet. A Provocalips kétvégű rúzsok teljesen csókállóak, nem maszatolódnak el még evés közben sem, nagyjából 5-6 óra után kezdenek el csak kopni, ami szerintem drogériás viszonylatban kiemelkedő. Teljes áron is megérik az árukat, hát még az 50%-os kuponnal.

A másik tuti befutó a Stay Matte Liquid Lip Colour, ami egy szintén extra tartós, mattra száradó folyékony rúzs.  Nem bírja addig, mint a Provocalips, de ha szereted a matt hatású ajakkencéket, akkor érdemes tenned vele egy próbát. Most szettben kapható, egy színben hozzá passzoló ajakkontúr ceruzával együtt, és ha jól emlékszem olyan 2.300 Ft körül van az eredeti ára.

 

The Body Shop - 20% kedvezmény

Bár még csak néhányszor használtam a The Body Shop újdonságát, az Ikon testjoghurtot, engem már most meggyőzött. Az a különlegessége, hogy nagyjából 15 másodperc alatt teljesen beszívódik, így még a legrohanósabb napokba is simán beilleszthető. Hihetetlen, de tényleg pillanatok alatt beszippantja a bőr, utána pedig egész nap hidratált és puha lesz. 6 különböző illatban kapható, nekem a British Rose változat van meg, aminek elképesztően finom, friss rózsaillata van. Egyáltalán nem öreglányos,  úgyhogy ha TBS üzlet közelében jársz, mindenképpen szaglászd meg. 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr5313817074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása