MÁRCIUSI SZÉPSÉGÚJDONSÁGOK
2018. március 30. írta: K. Virág Viki

MÁRCIUSI SZÉPSÉGÚJDONSÁGOK

Habár a jó idő még várat magára, az üzletek polcait már javában elárasztották a szebbnél szebb tavaszi kollekciók. Ebben a hónapban is kipróbáltam közülük néhány újdonságot, ezekről szeretnék most mesélni egy kicsit. Többnyire testápolási termékekről lesz szó, illetve egy csúcs-szuper arcápolási márkáról, úgyhogy ha kíváncsi vagy a márciusi felfedezettjeimre, akkor tarts velem.

 

img_5390.JPG

 

Yamuna nőnapi kollekció

Még a hónap elején, egészen pontosan Nőnapkor érkezett hozzám tesztelésre a Yamunától egy kifejezetten erre az alkalomra összeállított csomag. A kollekció egy Csupaszív fürdőbombát, egy szőlőmagolajos kézkrémet és egy szőlőmagolajos szappant tartalmazott. Ennek a termékcsaládnak a nappali arckrémét nagyon szeretem, úgyhogy biztos voltam benne, hogy ezek is szuperek lesznek. Az illatuk fantasztikus, és szerencsére mindhárom bőrbarát kozmetikum.

A fürdőbomba SLS-mentes, és ugyan azt tudja, mint a klasszikus Csupaszív fürdőbomba, itt már írtam róla korábban.

A szőlőmagolajos hidratáló kézkrém könnyed állagú, tavaszra és nyárra tökéletes választás azoknak, akik szeretik az erőteljesebb, gyümölcsös illatú kencéket. Ez sem tartalmaz egyébként parabént, paraffint és színezékeket.

A szappannak sokkal visszafogottabb illata van, mint a másik két terméknek, továbbá SLS-, SLES-, színezék- és parabénmentes, így az érzékeny bőrűek is bátran használhatják.

 

img_5470.JPG

img_5600.JPG

 

Yamuna arcradír avokádó olajjal

Nagyon finomra őrölt radírozó mandulaszemcséket tartalmaz a Yamuna avokádó olajos arcradírja, így akár mindennapi arctisztításra is használható. Az illata egy az egyben ugyan az, mint a Csupaszív fürdőbombának. Nagyon édes, de ettől függetlenül nagyon szerethető. Az édesszájúak imádni fogják. Mint a többi Yamuna kozmetikum, ez is bőrbarát. Nem tartalmaz parabént és színezéket. Van benne viszont makadámdió olaj és aloe vera kivont, ami táplálja, hidratálja és puhítja a bőrt.

 

Yamuna Húsvéti fürdőbombák

4 új illattal rukkolt elő a márka idén Húsvétra, amiket hozzátéve egy nagyon helyes kis kosárkába csomagolva is meg lehet vásárolni. Van egy vörösáfonyás, ami a Piroska névre hallgat, aztán egy Kék tenger nevű, ami a nevéhez hűen "vizes" illatú, van egy eper illatú Rózsaszín álom, és egy Tavaszi rét fantázianevű, aminek a színe és a címkéje alapján kamillára tippeltem volna, viszont engem a savanyú olvadóscukorkára emlékeztet az illata. A fürdőbombák mindegyike SLS-, és SLES mentes. A fürdővíznek túl sok színt ugyan nem adnak, viszont az illatuk az egész fürdőszobát belengi, szóval ha egy kis extra lazításra vágysz, akkor érdemes kipróbálni őket. Ha jól emlékszem, a Rossmannban is láttam Yamuna fürdőbombákat, úgyhogy ha nem szeretnél a webshopból rendelni, és vidéki vagy, akkor elsősorban ott érdemes szétnézni.

 

img_5457.JPGimg_5615.JPG

 

Perfect Lips by PaulMoise

Az egyetlen sminktermék, amit a hónapban próbáltam, az a PaulMoise márka új, mattra száradó szájfény és szájkontúr szettje volt. Amióta Kylie Jenner berobbant a lip kit-ekkel, azóta egyre több márkánál lehet hasonló terméket kapni, szerencsére alacsonyabb árkategóriában is. A PaulMoise Perfect Lips szájfény szettjei 5 árnyalatban kaphatóak, a teljes kínálatot itt tudod megnézni. Ezek közül én a rózsaszínes Chrunchy Créme és a sötétbarna Hot Chocolate árnyalatot teszteltem. Mindkét szájfény és ajakkontúr ceruza elképesztően krémes és intenzíven pigmentált. Egyetlen húzással tökéletes fedést nyújtanak. A tartósságuk pedig egyszerűen elképesztő. Száradás után még sminkeltávolítóval is nehéz leszedni, szóval ha egy igazán tartós matt ajakkencét keresel, ezt mindenképpen érdemes csekkolni.

 

img_5433.JPG

 

The Ordinary arcápolók

A hónap abszolút kedvencei a The Ordinary termékek voltak. Még február végén rendeltem őket, és nagyjából egy hét alatt meg is érkezett a csomag Angliából. Itthon is lehet egyébként TO termékeket kapni a Skinsmart és a Tinamu webshopjában, de sajnos nem volt minden termékből készleten, így maradt a hivatalos webshop. A márka filozófiája, hogy bevált hatóanyagokat használnak, mindezt egyszerű formulában és nagyon kedvező árakon. Ha megnézed az összetevőket, láthatod, hogy itt tényleg nincsenek felesleges összetevőkkel telenyomva a termékek. Nagyon sok véleményt és cikket végigolvastam a termékekről vásárlás előtt, így eléggé határozott elképzelésem volt arról, hogy pontosan mit is akarok.

Egyrészt egy jó kis hámlasztót kerestem, és mivel elsődlegesen a pattanásokat szerettem volna eltüntetni az arcomról, így a 2% szalicilsavat (BHA) és csodamogyorót tartalmazó Salicylic Acid 2% Solutiont tettem elsőként a kosárba. Ez egy enyhe hámlasztó, ami nagyon szépen teszi a dolgát. Egy hónap alatt szinte az összes pattanást eltüntette az arcomról. Semmiféle irritációt nem okozott. Nagyjából 2-3 naponta, esténként, arctisztítást követően felviszek belőle egy borsónyi mennyiséget, amit az ujjaimmal eloszlatok. Ezután pedig jöhet a szokásos éjszakai arckrém. 

Extra hidratáló gyanánt a Hyaluronic Acid 2% + B5-öt választottam. Ezt reggelente szoktam használni a hidratálókrém előtt. Önmagában nekem kevés, és az az igazság, hogy olyan jelentős változást nem tapasztaltam a bőröm állapotán, ami a hidratáltságot illeti. Ettől függetlenül ezt az üveget mindenképpen el fogom használni, de legközelebb biztosan valami más hialuronsavas terméket rendelek tőlük.

Közel a 30-hoz már az első ráncokra is gondolni kell, és mivel én a megelőzést tartom a legjobb megoldásnak, megrendeltem a TO Retinol 1% in Squalane termékét, ami egy vízmentes formulájú készítmény, 1 % tiszta retinol tartalommal. Bár a márka azt javasolja, hogy aki még csak most ismerkedik a retinollal, az inkább a 0,2% és a 0,5%-os erősségűvel kezdjen, én mégis ezt választottam. Szerencsére nekem egyáltalán nem irritálta a bőrömet, de ha neked érzékeny a bőröd, akkor célszerű a kisebb koncentrációjúval kezdened. Hetente egy alkalommal szoktam használni, szigorúan esténként, hiszen a retinol fényérzékennyé teszi a bőrt. Így természetesen kötelező hozzá nappalra a fényvédő. Olajos állaga van, aminek azért kell idő, hogy teljesen beszívódjon. Pluszban hidratálókrémet nem szoktam felvinni rá, hiszen az olajos formula miatt a bőrömnek nincs rá szüksége. A négy termék közül talán ennek van a a leglátványosabb hatása, reggelre gyakorlatilag olyan az arcom, mintha kivasalták volna. Ennyi pénzért (6,70 EUR) szerintem ajándék.

Az utolsó termék a The Ordinary márkától a Caffeine Solution 5% + EGCG, ami egy koffeines szemkörnyék-ápoló. Reggelre elég durva táskák szoktak a szemem alá nőni, amikkel eddig csak a Clinique All About Eyes krém tudott valamit kezdeni. Annak viszont elég horror ára van, így szerettem volna egy olcsóbb alternatívát találni helyette. Sajnos nem ez lesz az, ugyanis nem sok mindent tud kezdeni a táskákkal, hozzátéve sokszor csípte is a szemem körüli bőrt. Ettől függetlenül még nem tettem le róla teljesen, a Krémmánián például rengeteg pozitív vélemény van róla, ezért is nehéz elhinni, hogy nekem ennyire nem akar működni.

 

Te milyen szépségújdonságot fedeztél fel márciusban?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr9113790616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása