FEBRUÁRI SZÉPSÉGÚJDONSÁGOK
2018. február 24. írta: K. Virág Viki

FEBRUÁRI SZÉPSÉGÚJDONSÁGOK

Az elmúlt néhány hétben rengeteg újdonság érkezett hozzám különböző kozmetikai cégektől tesztelésre, így arra gondoltam, hogy mivel a januári szépségújdonságokat nagyon szerettétek, most is hasonló formában mesélek ezekről. Lesz itt sminktermék, illetve arc- és testápolási termék is, szóval ha kíváncsi vagy, hogy a frissen megjelent újdonságokból mit érdemes kipróbálni, akkor mindenképpen olvass tovább.

img_5232.JPG

img_5241.JPG

Maybelline Total Temptation szempillaspirál

Februárban 2 újdonsággal bővül a Maybelline kínálata: egy szempillaspirállal és egy highlighterrel. A Total Temptation szempillaspirál hagyományos kefét kapott. Az igazat megvallva, az ilyen típusú kefékkel én soha nem tudtam igazán látványos eredményt elérni, de ez valahogy mégis működik. Én szempilla-göndörítőt is használok hozzá, mint egyébként minden spirálhoz, és így nagyon szép pillákat tudok vele varázsolni. Önmagában egyébként nem vettem észre, hogy ívelné a szempillákat, viszont nagyon szépen szétválasztja és dúsítja, illetve hosszabbítja őket. Legjobban a L'Oreal - Paradise Extatic szempillaspirálhoz tudnám hasonlítani, azt is legalább ennyire imádtam. Csak ez kb. fele annyiba (kb. 2500 Ft) kerül, szóval ha kipróbálnál egy igazán jó szempillaspirált, akkor én a helyedben ezzel tennék egy próbát.

 

Maybelline Master Chrome highlighter

A Master Chrome highighter első látásra levett a lábamról, még akkor is ha amúgy elég ritkán használok highlightert. Ezen mindig nevetünk a férjemmel, hogy olyan vagyok, mint egy szarka, mert gyakorlatilag minden csillogó és fényes dologra totál rákattanok. Nem csoda, hogy ezért is egyből odáig voltam. Ha pedig az nem lenne elég, hogy csodaszép fénye van, még a színe is gyönyörű. Enyhén rózsaszínes-barackos, szóval nekem egy az egyben a tavaszt idézi. Szerencsére csillámok nincsenek benne, egy vékony rétegben pedig csak diszkrét fényt ad az arcnak, úgyhogy ezt hétköznapra is simán lehet használni. Én egy kisebb fejű legyező ecsettel szoktam felvinni, mert azt vettem észre, hogy így tudom a legtermészetesebb hatást elérni.

 

AVON Mark. Epic Lip ajakrúzs

Az ajakkencék szerelmeseinek az AVON-nál érdemes körülnézni, ugyanis jó pár új színnel bővült a Mark. Epic Lip vonal. Van köztük egészen extrém - lila és sötétkék - de persze találunk visszafogott, hétköznapi színeket is. Ez az új formula sokkal balzsamosabb, mint a korábbi, így nemcsak telt színt, de extra hidratálást is ad az ajkaknak.

 

AVON Mark. folyékony matt ajakrúzs

A folyékony matt ajakrúzsok között is van néhány új árnyalat. Én a Kissy Face-t próbáltam ki, amiben az tetszett meg a legjobban, hogy habár mattra szárad, vannak benne apró csillámok is. Ilyen formulával mostanában nem találkoztam, úgyhogy nagyon kíváncsi voltam, hogy élőben mit tud. Az első alkalommal elég fura volt a látvány, kicsit olyan '90-es évek beütése volt. De minél többet nézegettem, annál jobban tetszett. Az ajkaimat egyébként egyáltalán nem szárította, de az is igaz, hogy nem száradt teljesen mattra a rúzs.

img_5222.JPG

img_5227.JPG

Yamuna Valentin napi kollekció

Nagy örömömre a Yamuna idén Valentin napra is készült egy limitált szerelmes kiadással, ami telis-tele volt gránátalmás testápoló újdonságokkal. Most is lehetett kapni a tavalyról már jól ismert szív alakú fürdőbombákat, ami nekem a személyes kedvencem. De volt itt rózsaszirmokkal gazdagított fürdősó, tusfürdő és testvaj is. A webshopban sajnos már elfogytak a termékek, de érdemes lehet benézni valamelyik üzletükbe, hiszen ott még elképzelhető, hogy maradt néhány darab belőlük.

 

Biobaza New Age Mimosa arclemosó micellás olaj 

A Biobaza márkától elég sok terméket próbáltam már korábban az izzadásgátlóktól kezdve a tusfürdőkön át egészen az alakformáló krémekig. Arcápolót viszont még sosem használtam tőlük, így nagyon izgatottan vágtam bele a tesztelésbe. Az olajos sminklemosó érdekelt a legjobban, hiszen korábban már használtam sima olíva olajat sminkeltávolításra, és azt nagyon szerettem. De persze azért kíváncsi voltam, hogy egy kifejezetten erre a célra kifejlesztett olajos lemosó vajon mit tud. Az első néhány használat után elég vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban. Nagyon tetszik benne, hogy visszafogott, mégis kellemes illata van (a sima olívaolajnak pl. elég fura szaga van), és hogy szépen leszedi a szempillaspirált anélkül, hogy erősebben kellene dörzsölni a szememet. Úgy szoktam használni, hogy 5 pumpányit a kezembe nyomok belőle, majd az ujjaimmal alaposan belemasszírozom a bőrömbe, illetve a szememnél óvatos, körkörös mozdulatokkal próbálom leoldani vele a szemsminket. Az egyedüli kellemetlenség a szemsmink eltávolítása után az, hogy belemegy a szemembe és utána homályosan látok. Csípni szerencsére nem csíp, de sajnos vízzel nem lehet rendesen kimosni, így utána elég sokáig kell dörzsölnöm a szemeimet, hogy kijöjjön belőlük az olajos lemosó. 

 

Biobaza New Age Mimosa arc-és nyakápoló szérum

A mimosa kivonatot tartalmazó arc- és nyakápoló viszont abszolút a kedvencem lett a márkától. Amolyan esszenciaként szoktam használni az esti arcápoló rutinom részeként. Még a hidratálókrém előtt szoktam felvinni belőle egy pumpányit az arcomra és a nyakamra, majd miután teljesen beszívódik, jöhet a szokásos éjszakai arckrém. Olyan látványos változást persze néhány hét alatt nem lehet észrevenni, de én mégis úgy érzem, hogy a bőröm valahogy sokkal élettel telibb lett tőle. 

img_5250.JPGimg_5206.JPG

AVON Planet Spa Greek Seas szemkörnyék-ápoló és lehúzható arcmaszk

Az AVON-tól nemcsak sminkújdonságok érkeztek a hónapban, hanem arc-és testápolási termékek is. Arcápolók közül az alga-kivonatot tartalmazó Planet Spa Greek Seas család szemkörnyék-ápolóját és lehúzható arcmaszkját próbáltam ki. Az arcmaszkban lévő alkohol sajnos nagyon csípte a szemem, így csupán egyetlen egyszer használtam. Egyébként kellemesen tiszta és friss volt utána a bőröm, de az alkohol miatt biztosan nem fogom többet használni. A szemkörnyék-ápoló szerencsére nem irritálta szemem, így azt minden este használom. Ez egy nedvességmegkötő, hidratáló gél, ami táplálja a szem körüli bőrt, illetve puhítja és simítja azt, miközben segít elhalványítani a sötét karikákat. Nekem szerencsére karikáim nincsenek, így ezzel kapcsolatban nem tudom, hogy valóban működik-e, de az biztos, hogy a hidratáló hatása teljesen rendben van. Azoknak tudom leginkább ajánlani, akik az öregedés jelei ellen megelőzési céllal keresnek valami jó kis ápoló kencét a szemkörnyékükre.

 

AVON Care kókuszolajos termékcsalád

A hónap legnagyobb kedvence nálam egyértelműen a kókuszolajat tartalmazó AVON Care testápoló család lett. A tusfürdő nagyon finom, krémes állagú. Gazdag, puha habja van, és elképesztően jól hidratálja a bőrt. Ebben a hideg téli időben eléggé ki szokott szárad a bőröm, főleg ha forró vízben zuhanyzok, de ezután a tusfürdő után egyáltalán nem feszült, nem húzódott és nem is viszketett a bőröm. Ha nem lenne olyan imádni való a testvaj, akkor biztosan nem használnék utána semmilyen ápoló terméket. Pontosabban ez nem is testvaj, hanem egy multifunkciós krém, amit lehet arcra, kézre és testre is használni. Én mondjuk csak az utóbbi két területre használom, de ebben a kategóriában a legjobb, amit a hónapban próbáltam. Finom, enyhén kókuszos illata van. Nagyon érdekes, mert a kókuszt én egyébként a nyári időszakhoz kötöm, de ez kifejezetten egy meleg és testes, téli kókuszillat. A bőrön ugyan nem érződik túl sokáig az illata, de mégis olyan jól hidratál, hogy ezt az illat dolgot elengedem. Ami pedig a legjobb az egészben, hogy nagyon baráti áron kapható, most éppen 699 Ft-ért lehet beszerezni a webshopban a 400 ml-t, de egyébként a teljes ára sem horror (930 Ft).

img_5214.JPG

AVON Eve Confidence és Alluring parfüm

Az utolsó két újdonság egy illatpáros az AVON-tól. Az Eve Confidence egy optimizmust sugárzó illat, amelyben a lédús gyümölcsös illatok keverednek az édes, vaníliás-fás jegyekkel, így alkotva egy igazán gazdag és különleges illatkompozíciót. 

  • FEJILLAT: frangipáni virág, körte, Chantilly
  • SZÍVILLAT: piros gyümölcs elixír, fekete ribizli, Indiai jázmin
  • ALAPILLAT: vanília, tölgyfa, pézsma

A páros másik tagja pedig a gyümölcsös illatú Eve Alluring. A benne lévő narancsvirág és piros gyümölcsök az érzéki pézsmával kiegészítve különlegesen romantikus összhatást eredményeznek. Ha szereted az orientális-virágos-fás illatokat, akkor ezzel érdemes lehet tenned egy próbát.

  • FEJILLAT: rózsaszín szilva, frézia, gyöngyvirág
  • SZÍVILLAT: női elixír, Neroli virág, írisz
  • ALAPILLAT: borostyán esszencia, szantálfa, pézsma

 

Te milyen szépségújdonságot fedeztél fel februárban?

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr413678644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása