BIO-OIL A PATTANÁSOK UTÁNI HEGEK ELTÜNTETÉSÉRE
2018. február 10. írta: K. Virág Viki

BIO-OIL A PATTANÁSOK UTÁNI HEGEK ELTÜNTETÉSÉRE

Szerencsére a 20-as éveim elejére sikerült letudnom a pattanásos korszakomat, azóta csak hébe-hóba jelennek meg csúnyaságok az arcomon. Főleg akkor, ha valami egészségtelen dolgot eszek. A chips, a gumicukor és a sajtburger még mindig nagy szenvedélyem, bár mentségemre szóljon, hogy most már sokkal kevesebbet eszek ezekből, mint korábban. Az évek során persze rengeteg kencét kipróbáltam a pattanások eltüntetésére, de a legtöbbjük sajnos nem volt igazán hatékony, sőt sokszor még többet ártottak, mint használtak. Aztán kb. egy éve felfedeztem a Bio-Oilt, és azóta ez az egyik "titkos fegyverem" a teafa olaj mellett.

img_5149.JPG

A Bio-Oil nem más, mint olajbázisban oldott növényi kivonatok és vitaminok kombinációja. Igaz, hogy a termékleírásban a striák, és a terhességi csíkok mellett hegek eltüntetésére is ajánlják, de egy jó darabig én mégsem mertem az arcomat kenegetni vele, mert azt hittem, hogy az olajtól csak még jobban el fognak tömődni a pórusaim, aztán még több pattanást kell majd eltüntetnem. Viszont a weboldalukon egy nagyon jó magyarázatot találtam arra, hogy miért jobb ez a formula, mint a víz-alapú. 

Az olaj alapú termékek egy közel-oxigénmentes környezetet hoznak létre aktív összetevőik számára, így minden bennük lévő vitamin és más természetes kivonat képes megőrizni egy ideig a hatékonyságát az olajban anélkül, hogy tartósítószert adnának hozzá.

Azt azért tudni kell rólam, hogy a pattanásokkal mindig is sokat szenvedtem. Nem tudtam őket normálisan kinyomni, inkább csak elkapargattam őket, amitől persze sokkal lassabban és nehezebben gyógyultak. Így mindig olyan termékeket kerestem, amik azt ígérték, hogy felgyorsítják a bőr regenerációját. A Bio-Oil tele van olyan szuper növényi eredetű összetevőkkel és vitaminokkal, amik ebben a legjobbak. Itt van például a körömvirágolaj, ami sejtregeneráló és gyulladáscsökkentő hatású is egyben, illetve a levendulaolaj, a rozmaringolaj és a kamillaolaj, amik nyugtatják és kondicionálják a bőrt.

Nagyon fontos, hogy sérült bőrfelületen nem alkalmazható, ezért az újonnan kialakult hegeknél mindenképpen meg kell várni, amíg teljesen begyógyul a seb.

Én pattanáskezelésre úgy szoktam használni, hogy miután már a teafaolaj teljesen leszárította a pattanást, felviszek belőle egy vékony réteget a hegre, ami így sokkal gyorsabban gyógyul. Erre a területre csak az olajat kenem, más arcápolót nem használok, hogy az olaj maximálisan ki tudja fejteni a regeneráló hatását. Egyébként az interneten rengeteg olyan előtte-utána kép kering, ahol közvetlenül a pattanásokra kenték az olajat, és azokat is gyönyörűen eltüntette, nemcsak az utánuk megmaradt hegeket.

img_5151.JPG
Az illata eléggé erőteljes, de nekem tetszik, egyáltalán nem fullasztó. Az állaga olajos, ez nem meglepő, de nagyon hamar beszívódik, engem a Nuxe száraz-olajra emlékeztet. Nem marad utána olyan kellemetlen, tocsogós érzés a bőrön, bár ettől függetlenül nappalra nem használnám, max. csak akkor, ha otthon vagyok.

Összességében egy nagyon hatékony kis olaj, ami bár nem olcsó (60 ml kb. 3.800 Ft-ba kerül), ár-érték arányban a legjobb, amit eddig használtam a pattanások hegeinek eltüntetésére. Gógyszertárakban, vagy a Notino-n (itt most éppen nagyon jó áron) tudjátok beszerezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://inspirallak.blog.hu/api/trackback/id/tr3013648300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása